بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: با توجه به باخت هفته پیش مقابل سایپا، به دنبال پیروزی برابر شاهین شهرداری هستیم.

محمد مهدی نظری مهاجم تیم فوتبال نساجی مازندران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی قبلی این تیم مقابل سایپای تهران در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر گفت: هفته اول و دوم مسابقات خیلی خوب کار کردیم و حقمان پیروزی بود، مقابل پیکان تهران پیروز شدیم، اما برابر گل گهر سیرجان مساوی کردیم. با اینکه هفته قبل مقابل مقابل سایپا باختیم، اما خوب کار کردیم و می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم. متاسفانه بدشانسی آوردیم و به هدفمان که برد بود، نرسیدیم.


بیشتر بخوانید: بادامکی: تعطیلات لیگ به نساجی ضربه زد/ تاوان اعتماد به دروازه‌بانان جوان را پرداخت کردیم


اهل خودنمایی نیستم

بازیکن تیم نساجی در مورد حضورش در جمع برترین پاسور‌های لیگ گفت: لطف خدا بود که در بازی مقابل سایپا ۲ پاس گل به هم تیمی هایم دادم. تلاش و زحمت بچه‌ها باعث این اتفاق شد. البته این را بدانید که مهاجم باید در خدمت تیم باشد من هیچگاه دنبال آقای گلی نیستم و نیازی به خودنمایی ندارم. همیشه دوست دارم به تیم خدمت کنم. خدا را شکر که این ۲ پاس گل را دادم و امیدوارم روند خوبم ادامه دار باشد.

برای کسب ۳ امتیاز مقابل شاهین شهرداری به میدان می‌رویم

مهاجم نساجی در مورد بازی این تیم مقابل شاهین شهرداری بوشهر در هفته چهارم لیگ برتر عنوان کرد: این بازی برای ما با توجه به نتیجه‌ای که در بازی مقابل سایپا کسب کردیم بسیار مهم است. تیم ما برای کسب ۳ امتیاز به میدان می‌رود و امیدواریم ضمن کسب پیروزی در این بازی، دل هواداران قائمشهری را خوشحال کنیم.

در لیگ برتر حرف‌های زیادی برای گفتن داریم

او همچنین در ادامه عنوان کرد: نساجی رو به جلو بازی می‌کند و سیستمی که اتخاذ کرده، به روز است. نساجی همه این تاکتیک‌ها را مدیون تفکرات محمدرضا مهاجری است. در این دوره از لیگ برتر تیم ما حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.‌

می‌خواهیم بین ۶ تیم برتر لیگ باشیم

نظری همچنین در مورد شرایط و اهداف نساجی در لیگ برتر بیان کرد: می‌خواهیم در جدول رده بندی نام نساجی و قائمشهر را بالا ببریم. تلاش می‌کنیم در پایان فصل رتبه اول تا ششم را کسب کنیم. شرایط تیم خوب است و امیدوارم به این مهم دست پیدا کنیم.


بیشتر بخوانید: میرزازاد: می‌خواهم گلر تیم‌ملی فوتبال بزرگسالان شوم/ قراردادم با نساجی مانع از حضورم در پرسپولیس شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه نساجی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار