نفرات برتر روز نخست پانزدهمین دوره رقابت‌های کاراته بین المللی جام وحدت و دوستی ارومیه در بخش شش وزن کومیته وکاتای انفرادی نوجوانان مشخص شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،روز اول پانزدهمین دوره مسابقات بین المللی کاراته جام وحدت و دوستی با معرفی نفرات برتر در رده سنی نوجوانان در ارومیه به پایان رسید.
 
در این بخش از مسابقات ۲۸۹ کاراته کای نوجوان در قالب ۵۴ تیم در دو بخش کاتا و کمیته انفرادی به مصاف هم رفتند که در بخش کمیته وزن منهای ۴۷ کیلوگرم حسن نیازی و امیرحسین بدیعی مقام‌های اول و دوم و محمد محمدلو و سید امیر حسینی نیز مشترکا مقام سوم را کسب کردند.
 
در وزن منهای ۵۲ کیلوگرم رامیل بخشلیو از جمهوری آذربایجان اول، مهر غزاریان از ارمنستان دوم و بهامین پیشه‌گر و علی رنجبر از ایران مشترکا سوم شدند.
 
فاتیح کورت انس از ترکیه در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم مدال طلا، آبلایخان چشورسو از قزاقستان مدال نقره و پویا علی‌مردانی از ایران و روسلان غفارلی از جمهوری آذربایجان مشترکا مدال برنز این وزن رو به گردن خود آویختند.
 
در وزن منهای ۶۳ کیلوگرم فاریک یورو عمور از ترکیه اول، آذر تاپدیقلی از جمهوری آذربایجان دوم و مقام سوم مشترک نیز به مهدی شیرزاد از ایران و آیدوس موخات از قزاقستان رسید.
 
مدال طلا و نقره وزن منهای ۷۰ کیلوگرم را امیر محمد کاظمی و پوریا فالودی هر دو از ایران و مدال برنز را امیت ارجان از ترکیه و تیقران هامبردزویان از ارمنستان به گردن خود آویختند.
 
در آخرین وزن کمیته انفرادی یعنی به اضافه ۷۰ کیلوگرم نیز کامیل عثمانو از قزاقستان، فورکان گنچ کادیر از ترکیه، مبین پورحیدر و محمد طا‌ها مسلمی وراکی هر دو از ایران به ترتیب اول تا سوم مشترک شدند.
 
همچنین در بخش کاتای انفرادی این مسابقات نیز سینا احمدیان از ایران، یوسف سلمان از عراق، متین محمدی یکتا از ایران و امین نامازو از جمهوری آذربایجان به ترتیب در جایگاه اول تا سوم مشترک ایستادند.
 
شنبه ۳۰ شهریور روز دوم این مسابقات نیز ادامه رقابت‌ها در بخش جوانان پیگیری خواهد شد.
 
انتهای پیام/م
 

 

ارومیه میزبان مسابقات جام وحدت و دوستی کاراته

برچسب ها: کاراته ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.