همزمان با سراسر کشور؛

نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت در مدارس کردستان

زنگ مهر و مقاومت امروز همزمان با سراسر کشور و با حضور ۳۰۰ هزار دانش آموز در سه هزار و ۸۰۰ مدرسه شهری و روستایی استان کردستان نواخته شد.

نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت در مدارس کردستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مدیرکل آموزش و پرورش کردستان نیز در این آیین گفت: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش شش ساحت پیش بینی شده که اگر به همه این‌ها توجه شود تعلیم و تربیت موفق خواهد بود در غیر این صورت نمی‌توان آنگونه که باید موفق عمل کرد.

رشید قربانی افزود:استان امسال از لحاظ نیروی انسانی به نسبت سال گذشته وضعیت بسیار خوبی دارد و در این زمینه مشکلی نداریم.

او عنوان کرد:۱۷۰ مدرسه برای سال تحصیلی جدید با یک میلیارد تا یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تجهیز و آماده حضور دانش آموزان شده است.

قربانی اضافه کرد: همچنین بخشی دیگر از فضا‌های آموزشی استان توسط سازمان نوسازی مدارس و سپاه بیت‌المقدس تجهیز و نوسازی شده‌اند.

در این آیین همچنین پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید توسط رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی این وزارتخانه قرائت شد.

سال تحصیلی جدید (۹۹ - ۹۸) در استان کردستان در سه هزار و ۹۰۰ مدرسه شهری و روستایی با ۱۲ هزار و ۱۴۵ کلاس درس و حضور ۳۰۰ هزار دانش آموز در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم با ۲۴ هزار پرسنل آموزشی، پرورشی و خدماتی آغاز شد.

انتهای پیام/ت

بازگشایی مدارس در کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار