یک مقام ارشد ایرانی درخواست برای ایجاد تغییر در توافق هسته‌ای را رد کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری رویترز اعلام کرد یک مقام ارشد ایرانی درخواست برای ایجاد تغییر در برجام را رد کرده و آن را غیرقابل قبول خوانده است. 

بنابر این گزارش، این مقام ایرانی همچنین گفته است: سران ایران از دیپلماسی حمایت می‌کنند اما اگر آمریکایی‌ها می‌خواهند از تنش‌ها بکاهند باید تحریم‌ها علیه ایران را رفع کنند.

 بوریس جانسون ساعتی پیش با نادیده گرفتن اجرایی نشدن تعهدات اروپایی‌ها در برجام، مدعی شد زمان عقد توافق هسته‌ای جدید با ایران فرا رسیده است.

جانسون افزود: فارغ از رویکرد‌های طرف‌های امضاکننده توافق هسته‌ای با ایران، اکنون زمان آن است که به جلو گام برداریم و برای رسیدن به توافق جدید با ایران وارد مذاکره شویم.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا نیز در پاسخ به سوالی درباره ایده بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس درباره توافق هسته‌ای جدید با ایران گفت: من برای بوریس احترام بسیاری قائل هستم و از اینکه او اولین شخص برای اجرای این موضوع باشد تعجب نخواهم کرد.

ترامپ مدعی شد: توافق هسته‌ای با ایران بسیار بد بود و باید به توافق جدیدی دست یافت.

انتهای پیام/

برچسب ها: برجام ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۰۲ مهر ۱۳۹۸
برجام را رها کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۷ ۰۲ مهر ۱۳۹۸
این هم برجام جز تحریم نشستن پای میز با دولت های که بی ثبات درگفتارشان هستند ارزش مذاکره ندارند حالا چشم طمع به امنیت ما دارند به قولی کور خوندن
آخرین اخبار