معاون وزیر جهاد کشاورزی مطرح کرد؛

همکاری ایران و ترکیه در زمینه توسعه صنعت بذر

کشاورز گفت: برای توسعه همکاری های بیشتر ایران و ترکیه در زمینه صنعت بذر امیدواریم برای انتقال تجربیات گام های جدی تری برداشته شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس کشاورز معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی در دیدار با هیأت ترکیه‌ای گفت: امیدواریم ۲ طرف زمینه همکاری‌های بهتری را در آینده داشته باشند و برای توسعه هرچه بیشتر همکاری‌ها و انتقال تجربیات گام‌های جدی تری را بردارند.

معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی، با اشاره به سیاست وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر توسعه صنعت بذر در کشور با حمایت و تکیه بر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این حوزه، افزود: به منظور انتقال دانش فنی و استفاده از تجربیات ۲ کشور، طرف ترکیه‌ای با مشارکت طرف ایرانی در زمینه بذر کارگاه آموزشی در ایران برگزار کند.


بیشتر بخوانید: دستاورد خودکفایی شکر بر باد رفت/ احیای دوباره وزارت بازرگانی پای شکر‌های وارداتی را به کشور باز کرد


وی، جایگاه ایران در تولید محصولات سبزی و صیفی را مناسب توصیف کرد و با تاکید بر اهمیت انتقال تکنولوژی تولید بذر این محصولات به کشور، گفت: وزارت جهاد کشاورزی در زمینه انتقال تکنولوژی تولید بذر به ایران، حمایت‌های لازم را انجام می‌دهد و آمادگی هرگونه همکاری در این زمینه وجود دارد.

کشاورز در پایان تصریح کرد: معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: سیاست‌ وزارت جهاد کشاورزی در زمینه توسعه صنعت بذر در کشور، تکیه بر سرمایه‌گذاری‌ بخش خصوصی در این حوزه است.

انتهای پیام/

تکیه بر سرمایه گذاری بخش خصوصی، سیاست وزارت جهاد در توسعه صنعت بذر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار