مهم‌ترین حوادث امروز، پنجشنبه ۲۸ شهریورماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در پنجشنبه ۲۸ شهریور ماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

جسد مردی ۲۳ ساله از کارون گرفته شد

آتش پاد ابراهیم قنبری سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ساعت ۱۱ و ۴۵ دقیقه امروز، پنجشنبه ۲۸ شهریورماه، گزارش مشاهده جسد یک مرد در رودخانه کارون، پشت شهرداری شهرستان کارون به سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع رسانی شد.

او افزود: نیرو‌های عملیاتی سازمان، بلافاصله پس از دریافت گزارش مذکور به محل اعزام شدند.

آتش پاد قنبری تصریح کرد: این جسد متعلق به مردی ۲۳ ساله است که پس از خارج کردن از آب به نیروی انتظامی تحویل داده شد.

کشف جسد جوانی ۲۲ ساله در رودخانه کارون ایذه پس از ۳ روز

محمد سعید الماسی بخشدار سوسن از توابع ایذه گفت: روز دوشنبه هفته جاری، خبری مبنی بر ناپدید شدن یک جوان از ساکنان بخش سوسن اطلاع رسانی شد و با توجه به پیدا شدن لباس‌هایش در کنار رودخانه، احتمال غرق شدن او در کارون وجود دارد.

او اظهار کرد: در همان روز غواصان هیات نجات غریق ایذه برای یافتن این جوان وارد کارون شدند، اما تلاش‌ها برای پیدا کردن وی بدون نتیجه ماند.

الماسی اذعان داشت: پس از گذشت ۳ روز، در حالی که قرار بود امروز غواصان برای یافتن جسد این جوان به منطقه اعزام شوند، صبح امروز اهالی روستای کارتا در نزدیکی امامزاده سلطان ابراهیم (ع) جسد بی جان این فرد را از رودخانه کارون گرفتند.

سارق حرفه‌ای ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد

سرهنگ حجت سفید پوست فرمانده انتظامی ایذه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در برخی از مناطق شهرستان، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات تخصصی و گشت زنی نامحسوس و هدفمند یک سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند

سرهنگ سفید پوست بیان داشت: متهم در بازجویی‌های پلیس به ۷ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایذه با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدار‌های پلیسی در خصوص پیشگیری از سرقت در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سارق حرفه‌ای احشام در بن بست قانون

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در مناطقی از شهرستان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کارکارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او بیان داشت: با تشکیل تیم‌های مجرب و گشت زنی‌های هدفمند به یکدستگاه خودروی پژو مشکوک شده که بلافاصله جهت توقیف خودرو وارد عمل شده و در نهایت پس از یک عملیات تعقیب و گریز خودروی مذکور توقیف و سرنشین آن دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در تحقیقات فنی و تکمیلی ماموران به ۱۲ فقره سرقت احشام با همکاری همدستانش در نقاط مختلف شهرستان اعتراف و پس از تشکیل پرونده با دستور مقام قضایی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول با تأکید بر ادامه داشتن تحقیقات پلیس با هدف دستگیری دیگر همدستان سارق، از دامداران خواست تا در صورت مشاهده افراد مشکوک در حوالی دامداری از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ مراتب را به پلیس اطلاع دهند.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.