مهم‌ترین حوادث امروز، سه شنبه ۲۶ شهریورماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در سه شنبه ۲۶ شهریور ماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

سارق حرفه ای سیم برق در دام پلیس افتاد

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول با اشاره به وقوع چندفقره سرقت سیم‌های برق در نقاط مختلف این شهرستان گفت: موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس این شهرستان قرارگرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی با اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی‌های نامحسوس و هدفمند یک سارق را حین سرقت سیم‌های برق شناسایی و برای دستگیری وی وارد عمل شدند که سارق با دیدن ماموران اقدام به فرار کرده و در نهایت طی تعقیب و گریز و با رعایت قانون بکارگیری سلاح، متوقف و دستگیر شد.

سرهنگ گراوندی با اشاره به اینکه متهم فردی سابقه دار و از زندان متواری بوده، بیان داشت: متهم در تحقیقات پلیس به ۱۰ فقره سرقت سیم برق در نقاط مختلف دزفول اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

پلیس دستان سارق حرفه‌ای پمپ‌های آب بست

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت پمپ آب در سطح این کلانشهر، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس انتظامی قرار گرفت.

او اظهار کرد: ماموران کلانتری ۳۳ با اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی‌های نامحسوس و هدفمند، یک سارق را در حالیکه قصد سرقت پمپ آب یک ساختمان مسکونی داشت را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند ادامه داد: متهم در بازجویی پلیس به ۱۴ فقره سرقت پمپ آب در نقاط مختلف شهر اهواز اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز با اشاره تحویل متهم به مرجع قضائی، اذعان داشت: تجهیز ساختمان به دوربین‌های مداربسته یکی از راهکار‌های بسیار مهم و تاثیرگذار در پیشگیری از سرقت منزل است.

باند۳ نفره سارقان موتورسیکلت متلاشی شد

سرهنگ سید قاسم موسوی فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در دشت آزادگان آنهم با توجه به غفلت بودن برخی صاحبان موتورسیکلت‌ها موضوع به طور ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۱ سوسنگرد با انجام تحقیقات میدانی و اطلاعاتی همچنین به دست آوردن سرنخ در یکی از سرقت‌های به وقوع در بیمارستان شهید چمران توانستند کمتر از ۲۴ ساعت محل اختفاء مجرمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی طی یک عملیات ضربتی باند۳ نفره این سارقان را متلاشی و دستگیر نمایند، همچنین از مخفیگاه‌های متهمان یک دستگاه موتورسیکلت متعلق به مالباخته کشف و ضبط گردید.

این مقام انتظامی در خاتمه با بیان اینکه سارقان که به صورت باندی سرقت می‌کردند در بازجویی با پلیس به ۷ فقره سرقت داخل شهرستان اعتراف کردند اذعان داشت: پرونده علیه متهمان تشکیل و به دادسرا احاله گردید؛ لذا شهروندان گرامی هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/تکمیل می‌شود...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.