نمایشگاه عکس محرم در نگارخانه سبز لارستان

دبیر اجرایی نخستین نمایشگاه گروهی عکس و ویدئوکلیپ محرم گفت: نخستین نمایشگاه گروهی عکس و ویدئوکلیپ محرم در نگارخانه سبز لارستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،آریا جعفرزاده دبیر اجرایی نخستین نمایشگاه گروهی عکس و ویدئوکلیپ محرم بیان کرد: نخستین نمایشگاه گروهی عکس و ویدئوکلیپ محرم همراه با آثار منتخب هنرمندان و عکاسان مسابقه سیه پوشان به منظور زنده نگه داشتن مراسم‌های عزاداری محرم در نگارخانه سبز شهرستان لارستان برپا شد.

او، تصریح کرد: در این نمایشگاه ۳۳ تابلو عکس از آثار منتخب هنرمندان و عکاسان مسابقه سیه‌پوشان در ابعاد مختلف با محوریت محرم و عاشورا، و عزاداری امام حسین (ع) به نمایش گذاشته شده است.

جعفرزاده با بیان اینکه این نمایشگاه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان و انجمن عکس لار برگزار شده است، افزود: نمایشگاه عکس سیه‌پوشان ۲۹ شهریورماه امسال گشایش یافت و تا پنجم مهرماه از ساعت ۲۳ تا ۱۸ پذیرای عموم علاقمندان است.

دبیر اجرایی نخستین نمایشگاه گروهی عکس و ویدئوکلیپ محرم ادامه داد: مراسم اختتامیه ۶ مهرماه از ساعت ۱۸ در تالار وحدت لارستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ت

برگزاری نمایشگاه عکس محرم در نگارخانه سبز لارستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.