امینی درباره ارائه خدمات رایگان به مددجویان کمیته امداد توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، عیسی امینی رئیس کانون وکلا در مراسم امضای تفاهم بین کانون وکلا و کمیته امداد اظهار کرد: کانون وکلا افتخار می‌کند که بیش از ۸۰ سال است این خدمات انسان دوستانه را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه بعد از انقلاب اسلامی در قانون اساسی هم ذکر شده که ما باید به مردم نیازمند خدمت حقوقی رایگان ارائه دهیم، گفت: کانون وکلا توانسته خدمتی را ارائه دهد که ممکن بود بر دوش دولت یا حاکمیت قرار بگیرد.

امینی با بیان اینکه ما سعی داریم تصویر یک وکیل واقعی را نشان دهیم که علاوه بر پول به مسائل انسانی هم فکر می‌کند، تصریح کرد: سازمان بهزیستی، بنیاد شهید، نیروی انتظامی، سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها هدف کانون وکلا هستند، ولی هدف واقعی و اصلی ما کمیته امداد است.

وی با بیان اینکه دلیلش این هدف این  است که این کمیته ذاتا برای کسانی است که به این خدمات نیاز دارند، افزود: اعتقاد ما بر این است که کانون وکلا به عنوان کهن‌ترین سازمان مدنی کشور باید در خدمت مردم باشد.

رئیس کانون وکلا گفت: وظیفه ما فقط عقد قرارداد نیست و وظیفه اصلی ما این است که به عدالت گستری در کشور کمک کنیم همچنین باید یادآور شدکه این اشتیاق در این دوره مدیریتی بیشتر هم شده است.

او گفت: ما با عشق، اعتقاد و بدون تکلیف مادی این کار را انجام می‌دهیم و آمادگی کامل را برای این تفاهم نامه داریم، همچنین از معاونت حقوقی کمیته امداد هم بسیار تشکر می‌کنیم.

امینی گفت: کانون وکلا پیشنهاد تاسیس مراکز نیکوکاری را می‌پذیرد و این اقدام را در دو قالب انجام می‌دهد.


بیشتر بخوانید: هزار وکیل حامی ایتام هستند


وی با بیان اینکه مرحله اول این اقدام استقرار در مرکز است، ادامه داد: درمرحله دوم جشن بزرگی نیز برگزار می شود که ما از رئیس کمیته امداد هم دعوت میکنیم حضور یابید.

امینی افزود: خدمت رایگان به کمیته امداد بخشی از خدمات کانون وکلا است. ما در کانون وکلا یک بخش داریم که هرکسی محتاج خدمات حقوقی باشد ما ارائه خدمت می‌کنیم و تا پایان سال ۹۸ حداقل بیست درصد به آن اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار