امید‌ها نزد هواداران تیم فوتبال نفت گچساران برای صعود دوباره تیم نفت به لیگ دسته یک فوتبال ایران زنده شد.

هفته‌های طلایی برای صعود دوباره تیم نفت گچساران به لیگ دسته یک فوتبال ایران

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،تیم فوتبال نفت و گاز گچساران دوباره روی ریل موفقیت قرار گرفت و در فصل جاری لیگ دسته دوم فوتبال کشور موفق شده تاکنون تیم‌های رقیب را چه در خانه و چه بیرون خانه مجبور به پذیرفتن شکست کند.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که یکی از تیم‌های باسابقه فوتبال در جنوب کشور به شمار می‌رود در صورتی که مورد حمایت بیشتر مسئولان شرکت نفت و همچنین حمایت صد درصدی هواداران باشد یقینا امسال دوباره به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود خواهد کرد.

این تیم در سه بازی اخیر خود موفق به شکست حریفان شده و اگر این روند ادامه پیدا کند تیم نفت بدون رقیب به لیگ بالاتر صعود خواهد کرد.  

تیم فوتبال بزرگسالان نفت و گاز در آخرین بازی خود بر تیم ملی حفاری اهواز  با کسب نتیجه یک بر صفر غلبه کرد.

گفتنی است، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تاکنون با انجام ۳ دیدار و کسب ۹ امتیاز در صدر جدول لیگ دسته دو فوتبال کشور قرار گرفته است.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته اول این دوره از رقابت‌ها با نتیجه ۲ بریک  مقابل شهدای بابلسر به پیروزی دست یافت و در هفته دوم لیگ دسته دو کشور که به میزبانی کرمانشاه برگزار شد، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران  با کسب نتیجه  ۲ بر صفر  بر تیم بعثت کرمانشاه غلبه و حریف را در خانه شکست داد.

در این دوره از رقابت‌ها، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در گروه B با تیم‌هایی همچون پاس همدان، شهرداری بم، شهرداری بندرعباس، چوکا تالش، سردار بوکان، نفت امیدیه، بعثت کرمانشاه، شهدای بابلسر، ایران‌جوان بوشهر، ملی حفاری اهواز، رزکان کرج و دارایی بندرگز هم گروه است.

انتهای پیام/پ

تیم نفت گچساران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.