استاندار استان گفت: امنیت موجود در کشور، تصادفی نبوده و با تلاش نیروی انتظامی و مشارکت آحاد مختلف جامعه حاصل شده است.

امنیت جامعه با تلاش نیروی انتظامی و مشارکت مردم حاصل شده استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،فتح‌الله حقیقی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، گفت: نیروی انتظامی در شرایطی که کشور به صورت ظالمانه از سوی دشمنان تهدید می‌شود، خدمات امنیتی و انتظامی را به صورت مطلوب به مردم ارائه می‌کند.

او با بیان اینکه ایجاد مقاومت و امنیت داخل کشور بر عهده نیروی انتظامی است، افزود: برقراری امنیت در برگزاری مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی از جمله اربعین، محرم، تجمعات و راهپیمایی‌ها به این سادگی نبوده و توسط نیروی انتظامی تامین می‌شود.

حقیقی افزود: نیروی انتظامی در کنار تامین نظم و امنیت و مبارزه با مواد مخدر در پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز مشارکت می‌کند.

او با تاکید بر اینکه امروزه نیروی انتظامی در بین مردم از محبوبیت و مقبولیت فراوانی برخوردار است اظهار داشت: باید زمینه‌ای ایجاد شود که مردم نقش خود را در تامین امنیت و آرامش بشناسند و در این حوزه با پلیس همکاری لازم را داشته باشند تا جامعه امن و آرام داشته باشیم.

استاندار زنجان ادامه داد: معدل کلی نیروی انتظامی استان از نگاه و نظر مردم عبوری در تعطیلات عید نوروز، مطلوب بوده و استان زنجان در شاخص‌های مختلف در سایه عملکرد نیروی انتظامی، مقام‌های اول تا سوم را به دست آورده است.

او با اشاره به اینکه زمانیکه در درون جامعه آرامش نباشد در بین مردم ناامیدی به وجود می‌آید بیان داشت: همه آحاد جامعه، خبرنگاران و خود مردم باید در راستای آرامش درونی جامعه حرکت کنیم.

حقیقی با تقدیر و تشکر از تلاش‌های تک تک کارکان انتظامی استان اظهار داشت:قضاوت مردم در باره عملکرد پلیس، قضاوت خوبی است و مردم واقعا نیروی انتظامی را از خودشان می‌دانند.
 
انتهای پیام/ن
 
 

امنیت جامعه با تلاش نیروی انتظامی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.