معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از واگذاری ۴ هکتار زمین در دوپشته دشتروم برای ساخت کارخانه بازیافت زباله خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید عیسی حسنی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری این استان گفت: در راستای سیاست‌های دستگاه قضایی و با پیگیری دادگستری استان ساخت کارخانه بازیافت زباله در سایت زباله در دوپشته دشتروم با واگذاری زمین به صورت رسمی شروع شد.

حسنی با بیان اینکه شهر یاسوج مهاجرپذیر و در حال توسعه است و زباله زیادی در این شهر تولید و حجم انبوهی از این زباله‌ها در دوپشته دشتروم تخلیه می‌شودافزود: این حجم از زباله اکوسیستم منطقه را از بین برده و احتمال نفوذ شیرابه آن در آب‌های زیرزمینی وجود دارد بنا بر این ساخت کارخانه بازیافت در کنار سایت زباله این شهر ضروری است.

او اضافه کرد: طرح ایجاد یک کارخانه بازیافت زباله توسط شهرداری یاسوج در این منطقه با واگذاری ۴ هکتار زمین به یک پیمانکار بخش خصوصی از دیروز رسما آغاز شد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: قراراست این طرح در مدت ۶ تا ۸ ماه راه اندازی شود و ما به عنوان بحث نظارت بر حقوق عامه لازم بود که حضور پیدا کنیم.

حسنی افزود: گزارش‌هایی مبنی بر احتمال نشت شیرابه زباله به سد شاه قاسم وجود داشت که برای نمونه گیری از آب این سد و خود شیرابه در این محل حضور پیدا کردیم تا نتیجه را در کمترین زمان ممکن در اختیار مردم قرار دهیم.
 
انتهای پیام/ک

واگذاری ۴ هکتار زمین در دوپشته دشتروم برای سایت زباله

برچسب ها: دادگستری ، پسماند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.