موارد کوه نویسی، دیوار نویسی، نصب تابلو و احداث بنا‌های غیرمجاز در حاشیه راه‌ها ممنوع و منوط به کسب مجوز از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، آرش شهدادنژاد، رئیس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت: با توجه به مشخص کردن وظیفه قانونی برای برخورد با متخلفان و متصرفان حریم راه‌ها در قانون اساسی، این اداره کل با جدیت و مساعدت دستگاه قضایی طبق قانون با متخلفان برخورد می‌کند.

او افزود: طی چندماه گذشته، با توجه به گزارش‌های دریافتی و رعایت نکردن قانون در زمینه نصب تابلو‌های غیرمجاز توسط اشخاص حقیقی و دستگا‌های دولتی، ۸۹ عدد تابلو در ابعاد مختلف با دستور قضایی جمع آوری شد.

شهدادنژاد با اشاره به اینکه هرگونه دیوار نویسی در حاشیه راه‌ها ممنوع و منوط به کسب مجوز از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است، تصریح کرد: هر نوشته تبلیغاتی در حاشیه راه‌ها بدون کسب مجوز از این اداره کل انجام شود، خلاف قانون و ضمن جریمه نقدی، با هزینه خود فرد متخلف باید حذف شود.

او بیشترین تابلو‌های جمع آوری شده را از محور جیرفت - دلفارد - ساردوئیه به تعداد ۵۲ عدد دانست.

شهدادنژاد نصب صندوق‌های خیرات و جمع‌آوری کمک‌ها برای مساجد در حاشیه راه‌ها و تقاطع‌ها را خطر آفرین دانست و گفت: با هرگونه اقدامی که امنیت مردم، رانندگان و مسافران را به خطر بیندازد برخورد می شود.

او از مردم خواست: موارد کوه نویسی، دیوار نویسی و نصب تابلو و احداث بنا‌های غیرمجاز در حاشیه راه‌های جنوب کرمان را به شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها اطلاع دهند.

انتهای پیام/ب

ممنوعیت کوه نویسی و دیوار نویسی در حاشیه راه‌ها

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار