مسافران جنوب کرمان در بازه زمانی ۲۴ تا ۲۹ مهر از وسیله حمل و نقل جایگزین استفاده کنند

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت: مسافرانی که در بازه زمانی ۲۴ تا ۲۹ مهرماه قصد سفر با اتوبوس به مقاصد داخلی را دارند، از وسیله حمل و نقل جایگزین استفاده کنند.

مسافران جنوب کرمان در بازه زمانی ۲۴ تا ۲۹ مهر از وسیله حمل و نقل جایگزین استفاده کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجتبی محمودی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: با توجه به استفاده حداکثری از توان ناوگان حمل و نقل اتوبوسی در کشور و حمل و نقل زائران به مرز‌های کشور عراق در بازه زمانی ۲۴ تا ۲۹ مهرماه اتوبوس‌های شرکت‌های حمل و نقل در حال خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی هستند و با این روند احتمال کندی حمل و نقل مسافر به مقاصد داخلی وجود دارد.

او افزود: با توجه به اطلاع رسانی‌های صورت گرفته به شرکت‌های حمل و نقل از طریق اداره مسافر و درج بنر و پارچه نوشته در محل ترمینال‌های مسافر بری و استفاده از توان رسانه این مهم اطلاع رسانی شده است.

محمودی با بیان اینکه در فاصله زمانی اعلام شده احتمال کمبود اتوبوس و سرویس دهی در ساعت‌های قبلی کاهش یابد تصریح کرد: مسافرانی که در این تاریخ‌ها قصد سفر دارند بایستی برای حمل و نقل از وسایل نقلیه جایگزین استفاده کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: کار نظارت بر شرکت‌های حمل و نقل مسافر به ویژه اتوبوس‌های حامل زائران اربعین حسینی در جنوب کرمان با جدیت در حال انجام است.

مجتبی محمودی از فعال بودن ۱۰ تیم نظارتی بر حمل و نقل زائران در جنوب کرمان خبر داد و گفت: زائران و سرکاروان‌های مجوز دار حتما بایستی از مرز‌های تعیین شده برای جنوب کرمان که مرز‌های شلمچه و چذابه هستند استفاده کنند.

انتهای پیام/س


مسافران جنوب کرمان از وسیله حمل و نقل جایگزین استفاده کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.