مسئول نظارت بر عملکرد اجرایی داروخانه پایانه مرزی چذابه گفت: روزانه بیش از ۲ هزار نسخه دارویی در داروخانه این پایانه مرزی به زائران اربعین حسینی تحویل داده می‌شود.

تحویل روزانه بیش از ۲ هزار نسخه دارویی به زائران اربعین در داروخانه چذابهحسین حیدری کایدان مسئول نظارت بر عملکرد اجرایی داروخانه پایانه مرزی چذابه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مسئول نظارت بر عملکرد اجرایی داروخانه پایانه مرزی چذابه گفت: روزانه بیش از ۲ هزار نسخه دارویی در داروخانه این پایانه مرزی به زائران اربعین حسینی تحویل داده می‌شود.

دکتر حسین حیدری کایدان مسئول نظارت بر عملکرد اجرایی داروخانه پایانه مرزی چذابه گفت: از روز یکشنبه، ۱۴ مهرماه امسال، داروخانه شبانه روزی مرز چذابه به منظور رفاه حال زائران و به عشق خدمت اباعبدالله الحسین (ع) و تامین نیاز‌های دارویی آن‌ها توسط دانشگاه علوم پزشکی اهواز در این پایانه مرزی مستقر شد.

او افزود: در این داروخانه، روزانه حدود ۲ هزار و ۵۰۰ نسخه دارویی از جمله؛ سرم، داروهای تزریقی، آمپول های مکمل، انواع قرص شامل؛ سرماخوردگی، استامینوفن،… و همچنین پماد سوختگی بصورت کاملا رایگان و بنابر تشخیص پزشکان مستقر در درمانگاه‌ها و بیمارستان صحرایی مستقر در مرز چذابه به زائران تحویل داده می‌شود.

حیدری کایدان با بیان اینکه حدود ۳۰۰ قلم در این داروخانه وجود دارد، اظهار داشت: روزانه حدود ۱۰ میلیون تومان عرضه شده، ولی با توجه به افزایش تعداد زائران این مبلغ به ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان رسیده است و با تهمیدات اندیشیده شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی و با هماهنگی مرکز فوریت‌های پزشکی و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، خوشبختانه تاکنون کمبود دارویی نداشته ایم.

به گفته مسئول نظارت بر عملکرد اجرایی داروخانه پایانه مرزی چذابه، در طول شبانه روز و بصورت شیفت بندی ۱۰ نفر پزشک داروساز و تکنسین‌های دارویی در داروخانه شبانه روزی مرز چذابه به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خدمت می‌کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: این داروخانه تا ۳۰ مهرماه مستقر است و در صورت ازدحام زائران و براساس تشخیص برای ارائه خدمات، امکان تمدید فعالیت این داروخانه وجود دارد.

حسین حیدری کایدان در پایان از همکاری داروسازان محترم استان خوزستان و تکنسین های دارویی و تمامی دست اندرکارانی که به عشق امام حسین(ع) در ایام اربعین حسینی به زوار اربعین خدمات ارائه می دهند، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/گ

راه اندازی داروخانه در پایانه مرزی چذابه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.