فردی برای آنکه بتواند کیف پولی را که پیدا کرده بود، به صاحب اصلی‌اش برساند، از یک ترفند بسیار هوشمندانه استفاده کرد.

ترفند بسیار هوشمندانه‌ای که کیف پول گمشده را به دست صاحبش رساند+ تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بیشتر قریب به اتفاق افراد، مدارک شخصی خود از قبیل کارت بانکی، گواهینامه، کارت شناسایی و غیره را در کیف پول خود قرار می‌دهند و همین امر باعث می‌شود در مواقعی که آن را گم می‌کنند دچار استرس و نگرانی شوند؛ چرا که در صورت بد شانسی این مدارک می‌تواند به دست افرادی سودجو بیفتد و دردسرهایی برای مال باخته ایجاد کند، تجربه‌ای که در نوع خود بسیار آزار دهنده است.

با این حال وجود دارند افرادی که بسیار انسان و با وجدان هستند و تلاش می‌کنند تا آنچه را که یافته‌اند، به دست صاحبش برسانند. مانند اتفاق جالبی که برای یکی از شهروندان انگلیسی افتاد.

او ماجرا را چنین شرح می‌دهد: «پس از خروج از محل کارم، در مسیر اداره تا خانه‌، کیف پولم را گم کردم، تنها مدرکی که در کیفم داشتم، کارت بانکی‌ام بود که یابنده از طریق همان با من ارتباط برقرار می‌کند. او به صورت آنلاین چهار بار به حساب بانکی من پول واریز کرده و هر بار یک پیام را برای من ارسال می‌کند. این فرد با وجدان، به طرز هوشمندانه‌ای با استفاده از فرصتی که خدمات پرداخت آنلاین در اختیارش قرار می‌دهد؛ با درج شماره تماسش در قسمت پیام گذاری، از من می‌خواهد که برای دریافت کیفم با او تماس بگیرم.»

ترفند بسیار هوشمندانه‌ای که کیف پول گمشده را به دست صاحبش رساند+ تصاویر

ترفند بسیار هوشمندانه‌ای که کیف پول گمشده را به دست صاحبش رساند+ تصاویر

گفتنی است که پرداخت آنلاین این امکان را برای مشتریان فراهم می‌آورد تا با هر بار پرداخت تا سقف ۱۸ کاراکتر پیامی را برای دریافت کننده ارسال کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: بانک ، کارت بانکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.