رئیس دادگستری استان آذربایجان غربی گفت:شهرستان شوط در رسیدگی به پرونده ها‌ی قضائی شرایط خوبی دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، علی اکبر گروسی رئیس دادگستری استان آذربایجان غربی در مراسم تودیع و معارفه دادستان‌های شهرستان شوط گفت: شهرستان شوط، شهر علماء و نخبگان است و با مردمی انقلابی که حافظان مرز‌ها هستند. مردم شوط سهم زیادی در مقابله با دشمن داشته اند و یار و مددکار نظام بوده اند.
 
او افزود:این منطقه نیازمند خدمت بیشتری توسط مسئولین دارد، اتحاد و همبستگی شیعه و سنی در این شهرستان چشمگیر و دشمن شکن است.
 
ادامه داد:برابر آمار ارائه شده حوزه قضایی شهرستان شوط از وضعیت بسیار خوبی در رسیدگی به پرونده‌ها و ابلاغ الکترونیک دارد.
 
گروسی در ادامه افزود شهرستان شوط از ظرفیت کشاورزی بالایی برخوردار است، مسئولین شهرستان و خصوصا مسئولین قضایی باید با تمام قدرت در حفظ اراضی کشاورزی و ملی از غارت یا تغییر کاربری جلوگیری نمایند.
 
رئیس دادگستری استان آذربایجان غربی بیان کرد:در زمینه پیشگیری از وقوع جرم هم باید همه دستگاه‌ها به همکاری خود با دادگستری ادامه دهند و تلاش خود را برای پیشگیری از هرگونه جرم و تخلف بکار ببرند.
 
او افزود:باید آسیب شناسی شود که در چه زمینه‌هایی ناهنجاری و جرم وجود دارد و کمبود‌ها و کاستی‌ها را جبران نمود. دستگاه قضایی کشور هم تمام همت خود را بکار بسته تا با ناهنجاری‌های اجتماعی مبارزه کند.
 
او اظهار کرد:باید فرهنگ حقوقی مردم تقویت شود و نحوه انعقاد قرارداد، چگونگی معامله و انواع اعمال حقوقی را به مردم یاد دهیم.
 
انتهای پیام/م
 

تودیع و معارفه دادستانهای قبلی و جدید حوزه قضایی شهرستان شوط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.