مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: مدارس کلیه مقاطع تحصیلی استان، امروز و روز دوشنبه؛ ششم آبان ماه برقرار است.

مدارس یزد امروز و دوشنبه دایر استعباسعلی دانافر مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، ضمن تکذیب خبر تعطیلی مدارس در روز‌های بین تعطیلی این هفته، گفت: مدارس کلیه مقاطع تحصیلی استان امروز؛ چهارم آبان ماه  دایر است و به فعالیت‌های آموزشی خود می‌پردازند.

او افزود: همچنین تمام مدارس استان یزد به جز مدارس شهرستان اردکان برخلاف مطالب عنوان شده در برخی شبکه‌های مجازی در روز دوشنبه؛ ششم آبان ماه برقرار است و تعطیلی مدارس در این روز صحت ندارد.

دانافر ادامه داد: مدارس شهرستان اردکان به علت مراسم سوگواری ایام پایانی ماه صفر در روستای  «توت» و به‌ منظور بهره‌ مندی هرچه بیش ‌تر از این مراسم تعطیل است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با بیان اینکه مرجع قانونی برای اعلام تعطیلی مدارس آموزش و پرورش است، اظهارداشت: تعطیلی مدارس با تایید و اعلام آموزش و پرورش از طریق رسانه‌ها یا سایت آموزش و پرورش به اطلاع خانواده‌ها خواهد رسید.

او اضافه کرد: در سال تحصیلی  جدید ۲۶۸ هزار و ۸۵۱ دانش آموز دختر و پسر استان یزد دو هزار و یکصد و شش واحد آموزشی و ۱۱ هزار و ۹ کلاس درس مشغول به تحصیل شدند.

انتهای پیام/ غ

وضعیت تعطیلی مدارس یزد در روزهای بین تعطیلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار