پشتکار دانش آموزان تاثیر مستقیمی روی تلاش برای رسیدن به اهداف مشخص آنها دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، موفقیت و زرنگ بودن دانش آموزان اصلا اتفاقی یا ذاتی نیست حتی به معلم هم ارتباطی ندارد؛ بلکه به تلاش و پشتکار خود دانش آموز بستگی دارد.

ساعت 13/چگونه دانش آموز زرنگ کلاس شویم

دانش آموزانی که پشتکار و اراده قویی برای یادگیری دارند فقط کافی است به آن‌ها مسیر درست موفقیت را نشان داد، آن وقت دانش آموزان با نیروی پشتکار خود، همیشه شاگرد زرنگ کلاس خواهند بود. دانش آموزانی موفق هستند که به موقع در کلاس حاضر می‌شوند. دیرآمدن دلیل خوبی برای تشخیص بی نظمی و تنبلی آن‌ها در کلاس است. 


بیشتر بخوانید: دانش‌آموزان چگونه باید درس بخوانند؟


اگر دانش آموزی می‌خواهد شاگرد زرنگ کلاس باشد بهتر است همیشه سرکلاس حضور داشته باشد و از نکاتی که معلم در هنگام درس می‌گوید، غافل نشود. ردیف‌های آخر بیشتر برای دانش آموزانی است که می‌خواهند شیطنت کنند تا معلم کمتر روی آن‌ها کنترل داشته باشد.

بهتر است ردیف اول نشسته تا هم به معلم و هم به تخته کلاس تسلط داشته باشید. داشتن برنامه درسی علاوه براینکه به مطالعه دانش آموزان نظم می‌دهد بلکه در شاگرد زرنگ بودن هم مفید خواهد بود. اجرای برنامه درسی اعتماد به نفس را بیشتر خواهد کرد. دانش آموزان زرنگ در کلاس درس به دلیل داشتن برنامه درسی، همیشه از دیگر دانش آموزان آگاه‌تر و مسلط‌تر به درس هستند.

ساعت 13/ جمعه کار نشود /چگونه دانش آموز زرنگ کلاس شویم

زمانیکه در کلاس درس آماده باشید و با خوبی بر روی مطالب تمرکز کنید، زمان کمتری از معلم گرفته خواهد شد و او دیگر لازم نیست وقت برای آموزش مطالب کم اهمیت بگذارد.


بیشتر بخوانید: ترفندهای طلایی برای درس خواندن در کمترین زمان


وقتی آموزگار شروع به تدریس کرد با تمرکز کامل به مطالبی که تدریس می‌شود، گوش کنید. 

یادگیری را به خانه یا روز‌های بعد موکول نکنید. سعی کنید تمام مطالب را در همان کلاس درس فرا گیرید. اگر در یادگیری درسی ضعف دارید حتما برای رفع آن، به موقع اقدام کنید. در نهایت بهتر است  از کتاب‌های کمک آموزشی استفاده کنید.

انتهای پیام/

دانش آموز زرنگ کلاس چگونه باشیم 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
مطالب خوبیه ممنون
Iran (Islamic Republic of)
پریا
۱۶:۲۵ ۲۱ تير ۱۳۹۹
من همیشه دوست دارم بنویسم وبخوانم از شما ممنونم شما به من کمک. کردیدمن لطفا به من بیشتر کمک کنید من کلاس سوم هستم یکم تنبل هستم خواهش می کنم کمکم کنیند
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۱:۲۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
من. می خوام شاگرد زرنگ کلاس شم کمکم کنید لطفا خیلی علاقه دارم.
Iran (Islamic Republic of)
Parham
۰۸:۰۹ ۳۰ دی ۱۳۹۸
چ ربطی داره الان من شاگرد اول کلاسم ، معلم هم هوامو داره ولی میز آخر میشینم :|
آخرین اخبار