حیدرنیا درباره احداث پمپ بنزین در محدوده ورودی بزرگراه حکیم به اشرفی اصفهانی توضیحاتی داد.

امیرحسین حیدرنیا معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت احداث پمپ بنزین در ورودی بزرگراه حکیم به اشرفی اصفهانی و مشکلات به وجود آمده برای ساکنان آن محدوده گفت: مطالعات ترافیکی اجرای این طرح ( احداث پمپ بنزین) در سال ۹۷ انجام و امسال مقدمات اجرای آن فراهم شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲ تهران افزود: احداث پمپ بنزین در این منطقه پس از اخذ تمامی مجوز‌ها از جمله مجوز زیست محیطی آغاز شد.

حیدرنیا با اشاره به گلایه شهروندان از احداث پمپ بنزین در این ناحیه گفت: جایگاه‌های پمپ بنزین تعاریف مخصوص خود را دارند و این پمپ بنزین از نوع پمپ بنزین‌های کوچک مقیاس است و حال با توجه به این موضوع به طور حتم صف‌هایی که در مقابل پمپ بنزین‌های بزرگ مقایس ایجاد می‌شود، در این ایستگاه شکل نمی‌گیرد، زیرا سوخت رسانی آن‌ها کم است.


بیشتر بخوانید: پمپ بنزین از نماد‌های تحولات اجتماعی است 


وی با تأکید بر اینکه اگر ظرفیت سوخت رسانی کم باشد، مراجعه شهروندان به ایستگاه پمپ بنزین کم می‌شود، بیان کرد: شهروندان آگاه باشند که پیش از اجرای طرح، تمام مطالعات ترافیکی آن انجام و پس از جانمایی احداث پروژه آغاز شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲ تهران با بیان اینکه تاکنون چهار ایستگاه پمپ بنزین کوچک مقیاس در منطقه احداث شده است، گفت: این طرح پنجمین طرح مدیریت شهری برای احداث پمپ بنزین‌های کوچک مقیاس در منطقه است.

انتهای پیام/

احداث پنجمین پمپ بنزین کوچک مقیاس در منطقه ۲ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۵:۳۴ ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
با سلام میخواستم بدونم این کارگرهای پمپ بنزین جونشون از سر راه اوردن همه با ادعا گردن کلفتی بهشون حرف میزنن نه احترامی نه امکانات واسه بهداشت انها اگر جون مردم عزیزه جون انها هم عزیزه بی خودی نیان بیرون تا بخوان بنزین بزنن
آخرین اخبار