کارگاه توانمند سازی مربیان پیش دبستانی در شهرستان فومن برگزار شد.

برگزاری کارگاه توانمند سازی مربیان پیش دبستانی در شهرستان فومنبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، علی علیزاده معاون آموزشی آموزش و پرورش فومن در کارگاه توانمند سازی مربیان پیش دبستانی گفت: تداوم حیات در گرو حفاظت از محیط زیست و تنوع زیستی است.

او دراین کارگاه آموزشی با بیان اینکه، تنها یک مکان در میان کهکشان‌ها وجود دارد که شرایط حیات برای انسان‌ها و سایر جانداران در آن فراهم است، افزود: زمین است که ما انسان‌ها با بی رحمی و بی مسئولیتی هر بلایی که تواتسته ایم بر سر آن آورده ایم.

معاون آموزشی آموزش و پرورش فومن به مشکل بزرگ پسماند اشاره کرد و گفت : این کارگاه بیشترین تاکید را بر بحث کاهش و تفکیک انواع پسماندهاو چگونگی  مراحل تفکیک آن آموزش داده می شود .

علی علیزاده با اشاره به هدف این کارگاه آموزشی ،گفت:این کارگاه آموزشی با هدف آشنایی بیشتر مربیان پیش دبستانی با محیط‌زیست و آسیب‌های آن و انتقال آموخته‌ها به نو آموزان در سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان فومن برگزار شد.

معاون آموزشی آموزش و پرورش فومن با اشاره به کاهش سطح جنگل ها، آلودگی آب ها، خشک شدن تالاب ها، آلودگی‌های هوا و خاک، گفت: انسان وقتی پا به طبیعت می‌گذارد در چهار نقش، مفید، مخرب، بی تفاوت و بهره ور می‌تواند ظاهر شود.

ریاضی کارشناس اداره محیط زیست فومن با معرفی دو کتاب آموزش‌های زیست محیطی که برای استفاده مربیان پیش دبستانی در دست چاپ است، تصریح کرد:مربیان با بهره گیری از این کلاس‌ها می‌توانند موارد مهمی از آسیب‌های زیست محیطی را به نوآموزان آموزش دهند تا کودکان نسبت به محیط زیست خود آگاهی داشته باشندو در حفظ آن کوشا باشند .

در این کارگاه ۵۶ موسس و مربی پیش دبستانی حضور داشتند.

 

انتهای پیام / ق

 

کارگاه توانمند سازی مربیان پیش دبستانی در شهرستان فومن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.