نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: آموزش و پرورش متولی تعلیم و تربیت نسلی است که آینده ایران اسلامی در دهه‌های آینده به دست پرتوان و همت والای خود رقم خواهد زد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان در دیدار با اعضای کارگروه مشترک آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه استان بر ضرورت تعامل آموزش و پرورش با دستگاه‌های فرهنگی - اجتماعی استان تاکید کرد و گفت: نیل به اهداف مطلوب فرهنگی و آموزشی مستلزم بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها در بستر مشارکت جمعی است.

او همچنین بر ضرورت ارتقاء روز افزون آموزش و تربیت در مدارس تاکید کرد و افزود: ترویج سبک زندگی اسلامی - ایرانی از الزامات مهم تربیتی امروز است و توجه به این مقوله مهم بسیاری از ناهنجاری ها، انحرافات و آسیب‌های زندگی در آغاز هزاره‌ی سوم را مرتفع می‌سازد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه و فراوان فرهنگ اصیل ایران اسلامی در حوزه سبک زندگی و تبلور استعداد‌های بالقوه اجتماعی گفت: امروز نسل جدید و جوان جامعه نیازمند مفاهیم متعالی موجود در ذخایر فرهنگی این سرزمین است که در بستر تاسی از آموزه‌های اسلام اصیل، دوام و قوام یافته و می‌تواند تحول ساز باشد.

انتهای پیام/اص

دیدار آیت الله فلاحتی با اعضای کارگروه آموزش و پرورش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سبحان
۱۸:۱۶ ۰۲ آبان ۱۳۹۸
ولی حقوقشو یکی دیگه میگیره با اسم فرهنگ سازی