شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات در یازدهمین روز آبان ماه با ریزش ۹۳۱ واحدی به پله ۳۰۸ هزار و ۷۳۰ واحدی سقوط کرد.

ببه گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس اوراق بهادار تهران در یازدهمین روز از آبان، با افزایش ۱۷۰۶.۲۳ واحدی به پله ۳۱۱ هزار و ۳۶۷ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات از ۳ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۷۱۷ میلیون سهم طی ۱۵۳ هزار نوبت معاملاتی است.


بیشتر بخوانید: بورس به پله ۳۶۹۱.۵۳ واحدی رسید


نماد‌های پر بیننده امروز پارسان، رمپنا، فارس، شیران، شتران و وغدیر با روند صعودی و پارس با روند نزولی کار خود را آغاز کردند.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با افزایش ۳۶.۵۱ واحدی به پله ۳ هزار و ۹۶۴ واحدی رسید. بر این اساس ارزش کل معاملات از یک میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۳۱۱ میلیون سهم طی ۸۲ هزار نوبت معاملاتی است.

بورس در پایان معاملات 

شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات در یازدهمین روز آبان ماه با ریزش ۹۳۱ واحدی به پله ۳۰۸ هزار و ۷۳۰ واحدی سقوط کرد.

در معاملات امروز تعداد ۳ هزار و ۶۶ سهم اوراق بهادار به ارزش ۱۴ میلیون و ۴۲۳ هزار و ۳۷۶ ریال در بیش از ۴۹۸ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بر این اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از ۲۴۹ واحد، شاخص بازار اول ۱۱۵۶ واحد، شاخص آزاد شناور ۱۰۱۴ واحد کاهش و شاخص کل (هم‌وزن) ۵۳۴ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۳۵۷ واحد و شاخص بازار دوم ۲۶۸ واحد رشد را تجربه کرد.

شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با اُفت بیش از ۱۱ واحدی به پله ۳ هزار و ۹۱۶ واحدی رسید.

در بازار فرابورس نیز تعداد یک هزار و ۱۴۹ سهم اوراق بهادار به ارزش ۹ میلیون و ۸۳ هزار و ۵۴۱ ریال در بیش ۲۹۲ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار