به مناسبت یوم الله۱۳ آبان:

پیام مشترک نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار زنجان

سیزدهم آبان، روز تجلی دوباره آزادگی و شجاعت و غیرت انقلابی در ملت مسلمان است.

پیام مشترک نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار زنجانبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،حجت الاسلام والمسلمین خاتمی، نماینده، ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان وحقیقی، استاندار زنجان در پیام مشترکی از دانش‌آموزان و دانشجویان وهمه اقشار مردم دعوت کردنددر راهپیمایی ۱۳ آبان حضور حماسی داشته باشند.

در این پیام آمده است:۱۳ آبان هرسال به پاس مجاهدت و تلاش دانش‌آموزان و دانشجویان این مرز و بوم در مقابله با استبداد و استکبار که بیش از چهار دهه بر ملت ایران سایه افکنده، روز ملی مبارزه با استکبار نام گرفته است، این روز تاریخی و حماسی یادآور شکست هیمنه دشمنان و بویژه آمریکا و استکبار جهانی بدست ملت غیور ایران است که در برابر یکپارچگی، اتحاد و عظمت مردم و نظام جمهوری اسلامی توان مقابله نداشته و ندارد.

همچنین تاکید شده است مردم با بصیرت و هوشیار ایران همواره در طول تاریخ این کشور در برابر ظلم و توطئه‌های بیگانگان ایستادگی کرده و با توکل به خدا، اتکا به قدرت عظیم مردم و رهبری فرزانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب به شکست استکبار جهانی مبادرت ورزیدند و با حضور گسترده خود، ابهت پوشالی آمریکای جنایتکار و سایر ابرقدرت‌های مستبد دنیا را در هم شکستند.

امروزه نیز ملت آگاه، با بصیرت و همیشه‌درصحنه ایران برای حفظ آرمان‌های انقلاب و پیروی از راه شهیدان در یوم الله ۱۳ آبان به میدان می‌آیند تا بار دیگر عظمت خود را به رخ جهانیان بکشند.

تمامی مدیران و مسئولین نیز همراه و همدل با مردم در این روز بزرگ به ندای رهبر فرزانه لبیک گفته و همه توان خود را برای خدمت شایسته به ملت به کار خواهند گرفت تا ایران اسلامی آبادتر در مسیر توسعه و بالندگی پیش برود.
 
 
انتهای پیام/ر

دعوت پیام مشترک نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.