رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: اگر بخواهیم فوتبال، با کیفیت خوبی برگزار شود، نیازمند امنیت هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی قرایی، رئیس هیئت فوتبال استان کرمان در آیین معرفی رئیس کمیته امنیت مسابقات هیئت فوتبال استان کرمان گفت: یکی از مشغله های اصلی فدراسیون فوتبال بحث امنیت در رقابت های فوتبال است و این موضوع نه تنها در فوتبال بلکه در همه جا و زیربنای همه ی اقدامات و تلاش هاست و تا زمانی که امنیت را برقرار نکنیم، هیچ کاری انجام نمی شود و این موضوع در فوتبال و ورزش جای خود را دارد.

فوتبال با کیفیت نیازمند امنیت است

او افزود: امروز با توجه به فضای مجازی، بحثِ ضرورت و اهمیت امنیت دوچندان شده است و این موضوع بر کسی پوشیده نیست.

قرایی با اعلام اینکه سرهنگ رحیم‌پور ورزشی است و دیدگاه ورزشی دارد، تصریح کرد: از وی خواهش کردیم که این مسئولیت را بپذیرند و ایشان هم قبول کردند.

او بیان داشت: این را از اول فصل در نظر می گیریم، البته ما از دو سه ماه قبل از وجود وی بهره مند شده ایم و حکم شان هم از همان موقع است اما امروز اعطا می شود.

فوتبال با کیفیت نیازمند امنیت است

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: مسابقاتی که در استان برگزار می شود، امنیتش زیر نظر وی است و امروز اولویت مان بیشتر لیگ برتر در سیرجان است، لذا از وی می خواهیم به عنوان یک بازو در کنارمان باشند تا بتوانیم کیفیت برگزاری مسابقات را بالا ببریم.

قرایی از رئیس کمیته امنیت هیئت فوتبال استان خواست: بعد از لیگ برتر، شهرستان های کوچک را در اولویت کاری خود قرار دهد و در این راستا جلساتی را با ناظرین شهرستان ها برگزار کند تا شاهد برگزاری رقابت های با کیفیتی باشیم.

او افزود: تلاش می کنیم جلسات آشنایی با فداسیون فوتبال، سازمان لیگ و رئیس کمیته امنیت سازمان لیگ داشته باشیم.

فوتبال با کیفیت نیازمند امنیت است

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان تصریح کرد: اگر بخواهیم فوتبال با کیفیت خوبی برگزار شود، نیازمند امنیت هستیم و این باید اولویت اصلی ما باشد.

قرایی با بیان اینکه دنبال این هستیم تا مسابقات به خوبی برگزار شود، از کیفیت برگزاری رقابت ها در شهر کرمان ابراز خرسندی کرد و گفت: اکنون باید در لیگ برتر با وسواس بیشتری کار کنیم و امیدواریم در کنار هم بتوانیم روزهای خوبی را برای فوتبال استان رقم بزنیم.

در این آیین، سرهنگ رحیم‌پور، معاون فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اهدای حکمی رسماً به عنوان رئیس کمیته امنیت مسابقات هیئت فوتبال استان کرمان معرفی شد.

انتهای پیام/ب

آیین معرفی رئیس کمیته امنیت مسابقات هیئت فوتبال کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار