بانک اطلاعاتی منابع آب کهگیلویه و بویراحمد تهیه می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس مطالعات و کارهای عملیاتی انجام شده و برای حفظ حریم کیفی، بانک اطلاعاتی منابع آب این استان در دستگاه‌ های متولی تهیه می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  فیض الله پاسره مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد  گفت : حفظ کیفیت و بهداشت آب به خصوص در حوزه آب شرب خط قرمز آبفاست و در این زمینه سهل انگاری نخواهد شد.

او افزود: اعضای کارگروه حریم کیفی منابع آب، شرکت آب و فاضلاب شهری، روستایی، آب منطقه‌ای و علوم پزشکی هستند که مطالعات در زمینه آب بصورت سیستمی بین این دستگاه‌ها به اشتراک گذاشته خواهد شد.

پاسره با اشاره به راه اندازی سامانه مشترک بین دستگاه‌های متولی آب در استان، اضافه کرد: اشتراک گذاری و به روز رسانی اطلاعات منابع آب در این سامانه باعث ایجاد جهش در حفظ حریم کیفی منابع آب می‌شود.

رئیس کارگروه حریم کیفی منابع آب استان بیان کرد: فرهنگ سازی در زمینه حفظ حریم منابع آب و اطلاع رسانی لازم یک امرضروروی است و برای رسیدن به نقطه مطلوب در این زمینه باید تلاش بیشتری شود.

پاسره عنوان کرد: دستگا‌های متولی در حوزه بهداشت و کیفیت آب باید در زمینه دسترسی آسان به اطلاعات فعالیت بیشتری به خرج دهند.

کهگیلویه و بویراحمد دارای ۱۶۲ هزار مشترک آب و ۴۴ هزار مشترک فاضلاب است.
انتهای پیام/غ

راه اندازی سامانه مشترک بین دستگاه‌های متولی آب

 
برچسب ها: علوم پزشکی ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.