رونمایی از نخستین خبرگزاری دانش بنیان کشور به مرکزیت تبریز در نمایشگاه رینوتکس ۲۰۱۹

نخستین خبرگزاری دانش بنیان کشور به مرکزیت تبریز در نمایشگاه رینوتکس ۲۰۱۹ رونمایی شد.

رونمایی از نخستین خبرگزاری دانش بنیان کشور به مرکزیت تبریز در نمایشگاه رینوتکس ۲۰۱۹به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، این پایگاه خبری اولین مرجع تخصصی و رسانه‌ای انتشار خبر‌های مربوط به حوزه فناوری و دانش بنیان محسوب می‌شود که با حمایت پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی همزمان با هفتمین نمایشگاه فناوری و نوآوری ربع رشیدی تبریز فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

کمک به رشد و توسعه و رونق فعالیت‌های دانش بنیان و استارتاپی و حرکت در مسیر تحقق اقتصاد دانش بنیان در کشور، بسترسازی برای نخبگان، محققان، اساتید و فعالان عرصه فناوری برای عرضه و معرفی محصولات و فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی و ایجاد انگیزه و تشویق فعالان عرصه نوآوری از طریق انتشار عملکرد آن‌ها از اهداف راه اندازی این پایگاه خبری است.

تولید خوراک رسانه‌ای برای خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، کانال‌ها و صداوسیما، معرفی تولیدات دانش بنیان به جامعه و ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه و تولیدکنندگان و گیرندگان فناوری از دیگر اهداف این خبرگزاری است.

این پایگاه علاوه بر پوشش خبری رویداد‌ها و اخبار و معرفی شرکت‌های فناور و دانش بنیان و محصولات آن‌ها، مسائل، مشکلات و دغدغه‌های آن‌ها را مطرح و پیگیری خواهد کرد.

نخستین خبرگزاری دانش بنیان کشور با عنوان اراده نیوز به عنوان بازوی رسانه‌ای شرکت‌های فناور و دانش بنیان به آدرس https://eradenews.ir/ در دسترس کاربران است.

 

انتهای پیام/ش

نخستین خبرگزاری دانش بنیان کشور  در نمایشگاه رینوتکس ۲۰۱۹ رونمایی شد

برچسب ها: علم و فناوری ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.