استاندار اصفهان گفت:دستگاههای اجرایی استان موظفند تا پایان آبان اطلاعات انبارها و مراکز نگهداری کالا را درسامانه جامع انبارها ومراکز نگهداری کالا ثبت کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس رضایی استانداراصفهان در صد و نوزدهمین نشست کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی ونظرات برمبارزه باقاچاق کالا وارز این استان گفت: با استفاده از سامانه جامع انبارها علاوه بر شناسه دار کردن تمام انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا و ثبت مشخصات مالک کالا، نوع و میزان کالا‌های ورودی و خروجی از این اماکن با هدف شناسایی کالا‌های قاچاق همچنین می‌توان درشرایط خاص کشور میزان موجود اقلام موردنیاز مردم را بررسی وبرنامه ریزی کرد.

عباس رضایی بر نبود هیچ استثنایی در اجرای این طرح تاکید کرد و افزود: صاحبان تمام انبار‌های دولتی و خصوصی موظف به ثبت اطلاعات کالای خود در این سامانه هستند درصورتی هم که این سامانه مشکلات وضعف‌هایی دارد کمیته‌ای هر چه سریعتر برای رفع مشکلات آن تشکیل شود.

او از اتاق اصناف خواست با نظارت مستمر برلزوم ثبت تمامی انبار‌های واحد‌های صنعتی ومحاوره با منازل مسکونی وبازرسی از محل‌های قانونی به اجرای دقیق این طرح کمک کنند.

استاندار اصفهان به بررسی مشکلات درج کد پستی درزمان صدور بارنامه هم پرداخت وگفت: بیش از نیمی از بارنامه‌ها به علت صحیح درج نشدن کدپستی مشکل دارند و الزامی است صاحبان کالا و یا گیرنده کالا کدپستی خود را در سامانه جامع انبار‌ها ثبت کنند و اداره کل حمل ونقل جاده‌ای وپست هم موظف به ثبت اطلاعات درج کدپستی ولزوم صدور بارنامه دقیق براساس چارچوب قانون است.

دراین نشست همچنین مشکلات سامانه یکپارچه قرنطینه‌ای دام وفراورده‌های خام دامی وطرح هویت گذاری دام بررسی شد.

انتهای پیام/م

 

نشست کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی ونظرات برمبارزه باقاچاق کالا وارز استان اصفهان

برچسب ها: استانداری ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.