رئیس کل دادگستری استان فارس، بر تسریع در رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون‌های مختلف پزشکی قانونی و کمک به کاهش اطاله دادرسی تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس در جمع اعضای شورای قضایی استان فارس بر کار مضاعف و جهادی همه مجموعه قضایی استان به منظور خدمت رسانی مطلوب قضایی تأکید و اظهار کرد: مجموعه پزشکی قانونی استان فارس برای کاهش زمان اظهار نظر کمیسیون‌های تخصصی پزشکی قانونی راهکار و برنامه‌های مدون ارائه کند.

او با بیان اینکه دسترسی به مسئولان قضایی و سازمان‌های وابسته و پاسخگویی مناسب و به موقع به مراجعان باید در دستور کار روزانه مسئولان قضایی استان باشد، توصیه کرد: علاوه بر پذیرش مراجعان به صورت روزانه سرکشی به زیر مجموعه به صورت مستمر بخصوص در ساعات اداری و ارائه خدمت یک روز مشخص را به ملاقات‌های عمومی اختصاص دهید.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی لازمه تحقق اهداف و سیاست‌های کلان قوه قضائیه در دوران جدید تحول قضایی را جدیت در انجام کار و ارائه کار جهادی در همه سطوح دستگاه قضایی و جلب رضایت حداکثری مردم دانست و از اعضای شورای قضایی استان خواست تا الگوی زیر مجموعه‌های تحت مدیریت خود جهت ارائه کار جهادی و خدمت مضاعف به مردم باشند.

او با تأکید بر همکاری همه مسئولان در اجرای مناسب طرح هر «مسجد یک حقوقدان» بر ایجاد ساز و کار نظر سنجی و بررسی بازخورد دیدار‌های عمومی و میزان دسترسی مردم به مسئولان قضایی تأکید کرد و افزود: میزان و کیفیت ملاقات‌ها و پیگیری امور و به سرانجام رسیدن خواسته‌های مراجعان باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/چ

اظهار نظر کمیسیون‌های تخصصی پزشکی قانونی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار