مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: از ۲۰۵ دانش آموز و معلم برگزیده پرسش مهر ۱۹ رئیس جمهور قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، نادر جهان آرای، مدیر کل آموزش و پرورش گیلان در مراسم تقدیر از دانش آموزان و معلمان برگزیده پرسش مهر ۱۹، گفت: آثار ۲۰۵ دانش آموز و معلم برگزیده پرسش مهر ۱۹ رئیس جمهور در سطح استان و کشور برگزیده شد.

او افزود: در بخش ویژه هم از ایرج فلاح استاد خوشنویسی و زهرا علیپور هنرمند صنایع دستی قدردانی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گیلان گفت: در پرسش مهر ۱۹، ۵۵ هزار و ۶۳۵ دانش آموز و معلم گیلان در ۱۷ رشته فرهنگی و هنری با موضوع مهارت آموزی شرکت کردند که پس از داوری، ۱۰۲ اثر به دبیرخانه کشوری ارسال شد.

نادر جهان آرای افزود: از بین این افراد، معلمان  ، وجیه خوشحال در بخش داستان نویسی و شهریار پورسیدیان در فیلم کوتاه هر دو مقام نخست و دانش آموزان ، فراز رهنما در شعر مقام نخست، معصومه مصیب خواه در بخش طراحی و فریما اصولی در بخش شکسته نستعلیق هر دو مقام سوم کشوری را کسب کردند.

او، با اشاره به بیستمین پرسش مهر رئیس جمهور با موضوع راهکار‌های پرنشاط‌تر شدن مدارس، گفت: این پرسش در ۱۹ رشته فرهنگی و هنری فراخوان شده است و امسال برای نخستین بار همکاران معلمان شاغل در مدارس غیردولتی هم می‌توانند با ثبت نام در سایت همگام در پرسش مهر ۹۸ شرکت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان تصریح کرد: علاقه مندان می‌توانند در رشته‌های سخنوری، شعر، داستان، وبلاگ، فیلم کوتاه، نمایشنامه نویسی، هنر‌های مفهومی، نقاشی، طراحی، تصویرسازی پوستر، عکاسی، خوشنویسی نستعلیق و شکسته نستعلیق، کاریکاتور، مجسمه سازی، نقاشی خط، سرود همگانی تلفیقی و محلی این مسابقه شرکت کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

تقدیر از دانش آموزان و معلمان برگزیده گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.