بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان و تأسیسات، درب و پنجره، کاشی و سرامیک وآسانسور, بیست و یکم لغایت بیست و چهارم آبان برگزار می‌گردد.

برگزاری بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان و تأسیسات در مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و تأسیسات به منظور معرفی جدیدترین دستاورد‌های صنعت ساختمان با محوریت ساخت داخل و معرفی توانمندی این صنعت در ایران برپا می‌شود.

این نمایشگاه در مساحت ١٤هزار متر مربع با حضور بیش از ١٢٠شرکت کننده برگزار خواهد شد.

زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در زمینه‌های کاشی و سرامیک، چینی و شیرآلات بهداشتی، درب و پنجره، آسانسور تاسیسات و صنایع وابسته ساختمانی برای دومین بار در نیمه دوم سال می‌باشد.

همزمان با برگزاری نمایشگاه نیز برنامه‌های جانبی به منظور آشنایی مخاطبان با الزامات و زیرساخت‌های بازاریابی بین المللی و همچنین آشنایی مخاطبان با شرایط تجارت صادرات کالا و خدمات فنی و مهندسی با بررسی موردی کشور‌های عراق و افغانستان به همراه سمینار‌های تخصصی آموزشی ساختمان و تاسیسات با محوریت معرفی الزامات بازاریابی بین المللی و بسترسازی صادرات و همچنین سمینار آموزشی صادرات صنعت ساختمان و انبوه سازی با هدف انتقال بیان دانش و تجربیات صادر کنندگان برگزار خواهد شد.

 این نمایشگاه از ۲۱لغایت ۲۴آبان ماه از ساعت ۱۶الی ۲۲جهت بازدید عموم دایر است.

انتهای پیام// م.پ

آغاز بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان و تأسیسات در مشهد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.