مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: با توجه به افزایش قیمت بنزین به هیچ وجه قیمت کرایه تاکسی‌ها افزایش نمی‌یابد.

عرشیان مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، گفت: با توجه به افزایش قیمت بنزین از دیشب ما هیچ گونه برنامه‌ای برای افزایش قیمت کرایه تاکسی در شورای شهر و فرمانداری نداریم و قیمت‌ها طبق مصوبات قبل است.

عرشیان با اینکه هر گونه افزایش قیمت از سوی تاکسیداران غیر قانونی است، گفت: قیمت بنزین برای تاکسیداران در وزارت کشور با حضور نمایندگان تاکسیرانان بر اساس پیمایش و تعداد سفر‌ها تعیین شده است.

او اضافه کرد: با توجه به اینکه ۹۵ درصد از تاکسی ها‌ی شهر قزوین دو گانه سوز هستند و قیمت سی ان جی ثابت است در این زمینه مشکلی نداریم.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: اگر افزایش قیمت در لوازم یدکی و لاستیک داشته باشیم آن موقع می‌توان برای افزایش قیمت کرایه‌ها برنامه ریزی کرد.

به گفته او، فقط ۵ درصد از خودرو‌های برلیانس و آریو تک سوز هستند که امکان دو گانه سوز شدن آن‌ها نیست.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: برای این خودرو‌ها ۴۰۰ لیتر سوخت در نظر گرفته شده است که باید به مدت یک تا دو هفته صبر کرد و تاثیر کار را سنجید.

عرشیان افزود: در حال حاضر مشکل تاکسیرانی برای ۷۰۰ خودروی شخصی سرویس مدارس است که این موضوع به اتحادیه تاکسیرانی کشور ابلاغ شده و تا هفته آینده‌ای راهکاری برای آنان ارائه خواهد شد.

به گفته او، ۵۰۰ نفر از رانندگان این خودرو‌ها بانوان هستند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: در حال حاضر ۳ هزار و ۷۵۰ دستگاه تاکسی با ۵ هزار راننده و کمک راننده در شهر قزوین فعالیت دارند.

سهمیه سوخت تاکسی بنزینی ماهانه ۴۰۰ لیتر و دوگانه سوز ۲۰۰ لیتر است.

انتهای پیام/ک

با توجه به افزایش قیمت بنزین به هیچ وجه قیمت کرایه تاکسی‌ها افزایش نمی‌یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار