سازمان نظام مهندسی استان البرز دارای ۱۰۹۸۹ عضو با پروانه اشتغال در هفت رشته ساختمانی است.

علیرضا صنوبر، رئیس سازمان نظام مهندسی البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز، گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز دارای ۱۰۹۸۹ عضو با پروانه اشتغال در هفت رشته ساختمانی است که مطابق قانون اجازه نظارت بر ساختمان های بخش خصوصی در حیطه وظایف تعریف شده هر رشته را دارند.

او با اشاره به تعرفه نظارت مهندسان در سال ۹۷ افزود: با توجه به ابلاغیه وزارت مسکن وشهرسازی، کمیته ۴ نفره استان مجاز به افزایش حداکثر بیست و پنج درصد نسبت به سال ۹۶ بوده است که با توجه به تلاش‌های صورت گرفته و رایزنی های انجام شده به‌منظور صیانت ازحقوق اعضا افزایش بیست و پنج درصدی درصدی محقق شد.

صنوبر در ادامه گفت: درسال جاری باتوجه به ابلاغ جدول هزینه ساخت توسط وزارت راه و شهرسازی در تاریخ ۹۸/۷/۲۲ مبنا تعیین تعرفه براساس ضرایب جدول شماره ۱۱ مبحث مقررات ملی خواهد بود.

او افزود: با توجه به موارد فوق، هیئت مدیره استان مصوب کردند که علاوه بر افزایش ناشی از جدول هزینه ساخت با توجه به شرایط اقتصادی موجود نسبت به افزایش تعرفه به میزان بیست و پنج درصد از طریق کمیته چهار نفره استان نیز اقدام کنند

رئیس سازمان نظام مهندسی البرز گفت: جلسات کارشناسی برگزار شده و به محض ابلاغ تصمیم جلسه هیئت چهار نفره استان در این خصوص، اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/د.خ

نرخ دستمزد مهندسان البرز

برچسب ها: مهندسی ، نظام مهندسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.