شانقی مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی بر رعایت اصول امنیت زیستی در مقابله با آنفلوانزای فوق حاد پرندگان تاکید کرد.

رعایت اصول امنیت زیستی راه مقابله با آنفلوانزای فوق حاد پرندگانشانقی مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی در حاشیه جلسه مدیریت بحران شهرستان فراهان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  با اشاره به رعایت اصول امنیت زیستی گفت: در این جلسه بر اصول امنیت زیستی و راه‌های مقابله با بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در شهرستان تاکید شد.

شانقی افزود: اطلاع رسانی به مرغداری‌ها در خصوص افزایش امنیت زیستی و گزارش تلفات احتمالی به دامپزشکی شهرستان، جلوگیری از نقل و انتقال غیرمجاز طیور توسط نیروی انتظامی (بدون گواهی بهداشتی قرنطینه بهداشتی)، پایش مراقبت بیماری فوق حاد پرندگان با همکاری دامپزشکی و محیط زیست از جمله مصوبات این جلسه بود.

او اضافه کرد: در این جلسه همچنین رعایت موازین امنیت زیستی توسط بازرسین ادارات دولتی در هنگام ورود به فارم‌های طیور شهرستان، اطلاع رسانی به دهیاری‌ها و خانه بهداشت‌ها در جهت نخریدن مرغ از دست فروش‌ها و گزارش تلفات احتمالی در سطح روستا به شبکه دامپزشکی تصویب شد.

جلسه مدیریت بحران شهرستان فراهان با محوریت پیشگیری و مقابله با بروز و شیوع بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان به ریاست خزائی پور سرپرست فرمانداری و با حضور شانقی مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی برگزار شد.

انتهای پیام /ج

جلسه مدیریت بحران شهرستان فراهان با محوریت پیشگیری و مقابله با آنفلوانزای فوق حاد پرندگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.