معاون فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: سعی داریم در چارچوب قانون و مقررات برای دانشجویان فضایی ایجاد کنیم تا بتوانند مطالبات خود را بیان کنند.

دانشگاهوحید شالچی، معاون فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،اظهارکرد: برای اینکه تنش‌های موجود در جامعه به دانشگاه راه پیدا نکند، برنامه‌هایی را پیش گرفته‌ایم تا رویکرد دانشجویان بیشتر به سمت مباحث علمی و کارشناسی باشد.

او در ادامه گفت: سعی داریم همواره با رشد استعدادها و نوآوری‌های دانشجویان بتوانیم فضایی را ایجاد کنیم تا امید همواره در بین دانشجویان باقی بماند.

معاون فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی بیان کرد: تلاش ما بر این است که با گفت‌وگوهای مکرر با دانشجویان و گسترش فعالیت‌های هنری و فرهنگی همواره چراغ فرهنگ را در دانشگاه زنده نگه داریم که در این برنامه مشارکت دانشجویان نقش کلیدی دارد.

شالچی گفت: مشارکت دانشجویان در طراحی برنامه‌ها و هم در سیاست‌گذاری، اجرا و ارزیابی برنامه‌های فرهنگی بسیار مهم است و ما به کمک انجمن‌ها و تشکل‌های دانشجویی سعی کردیم برنامه‌هایی را انجام دهیم که دانشجویان نقش بیشتری در امورات فرهنگی دانشگاه داشته باشند.


بیشتر بخوانید: راه ترویج علم از دانشگاه می‌گذرد


معاون فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی بیان کرد: باتوجه به اینکه به ۱۶ آذر نزدیک می‌شویم و تقریبا فضای دانشگاه‌ها به سیاست بیشتر نزدیک می‌شود؛ سعی داریم در چارچوب قانون و مقررات برای دانشجویان فضایی ایجاد کنیم تا بتوانند مطالبات خود را بیان کنند.

انتهای پیام/

گسترش فعالیت‌های فرهنگی در قالب هنر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.