مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس گفت: گران‌فروشان در استان فارس، هشت میلیارد ریال جریمه شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی مبشری با بیان اینکه از زمان اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین تاکنون به هزار و ۹۶ پرونده تخلف صنفی رسیدگی شده است، گفت: از این تعداد پرونده تخلف صنفی ۴۰۰ فقره پرونده مربوط به گران فروشی بوده که گران فروشان هشت میلیارد ریال جریمه نقدی شدند.

او افزود: بخشی از این پرونده‌ها توسط اکیپ‌های اداره‌کل تعزیرات حکومتی فارس تشکیل شده و بخشی را نیز بازرسان سازمان صمت و دیگر نهاد‌های فعال در امر بازرسی از واحد‌های صنفی تشکیل داده اند و برای رسیدگی به این اداره‌کل ارجاع داده شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس گفت: این اداره‌کل به تنهایی از ۲۵ آبان تاکنون ۲۰۴ اکیپ گشت‌های سیار را فعال کرده است که این اکیپ‌ها تا کنون سه هزار و ۵۷۲ مورد بازرسی در کل استان انجام داده‌اند.

مبشری اظهارکرد: در طول این مدت اکیپ‌های گشت سازمان تعزیرات حکومتی فارس به هزار و ۶۰۰ واحد صنفی تذکر داده‌اند و برای تعدادی از واحد‌ها نیز پرونده تخلف تشکیل شده است که متخلفان در مجموع ۶۳ میلیون تومان جریمه نقدی شدند.

او ادامه داد: اداره‌کل تعزیرات حکومتی فارس با توجه به شرایط فعلی کشور و به منظور رفع مشکلات مردم و جلوگیری از افزایش قیمت کالا‌ها گشت‌های نظارتی را فعال کرده و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌کند.

منبع: ایرنا
انتهای پیام/

سه هزار و ۵۷۲ مورد بازرسی در استان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار