یک شرکت تولید روغن موتور در ساوه سالانه ۸۰ درصد محصولاتش را به خارج صادر می‌کند.

صادرات ۹ میلیون دلاری روغن موتور ساخت ایران از یک شرکت ساوه‌ایبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، یکی از بزرگترین واحد‌های صنعتی بخش خصوصی تولید روغن موتور در شهرک صنعتی کاوه ساوه استان مرکزی ضمن ایجاد ۱۰۰ شغل، سالانه ۹ میلیون دلار صادرات و برای کشور ارزاوری به ارمغان آورده است.

حسینی مدیر کارخانه روغن موتور ساوه در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفت: ۸۰ درصد از محصولات تولیدی کارخانه به کشور‌های حاشیه خلیج فارس، آفریقا وترکیه صادر می‌شود.

ارز آوری و اشتغال در شرکت تولید روغن موتور ساوه رهاورد چرخش چرخ‌های صنعت تولید روغن موتور کشور است و محصولات این کارخانه به کشور‌های حاشیه خلیج فارس، آفریقا وترکیه صادر می‌شود.

تولید بیش از ۲۰ هزار تن روغن موتور در شرکت تولیدی ساوه

حسینی افزود: این شرکت تولیدی از ۳۰ سال پیش درشهرک صنعتی کاوه ساوه آغاز به کار کرده است و توانسته با تولید بیش از ۲۰ هزار تن روغن موتوربخشی از نیاز کشور را برطرف کند.

او اضافه کرد: در این کارخانه انواع روانکار‌های صنعتی، گریس، روغن موتور‌های ماشین‌های دیزلی، بنزینی و روغن‌های هیدرولیک و دنده تولید می‌شود که با استقبال مصرف کنندگان ایرانی و اجرای سیاست‌های جلوگیری از واردات روز‌های روشنی پیش روی این مجموعه قرار گرفته است.

هرساله بیش از یک میلیون تن روغن موتور در ۲۰۰ کارخانه تولید روغن موتور کشور تولید می‌شود که در سال یک میلیارد دلار ارز عاید کشور می‌کند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.