تمدید مهلت ارسال ایده‌ها به جشنواره ایده‌های برتر البرز

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نظرآباد گفت: مهلت ارسال ایده ها به جشنواره ایده های برتر البرز تا هشتم آذرماه تمدید شد.

مریم مقدم، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نظرآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با دعوت از کلیه ی اصحاب فرهنگ و هنر و ایده پردازان نظرآبادی در کلیه بخش ها به منظور شرکت در جشنواره ایده های برتر استان البرز گفت: طبق روال سال های گذشته، ششمین دوره جشنواره ایده های برتر استان البرز به مناسبت هفته پژوهش و فناوری البرز برگزار خواهد شد که مهلت ارسال ایده ها و آثار آن تا امروز هشتم آذرماه سال جاری تمدید شده است.

او افزود: باتوجه به این که شهرستان نظرآباد دارای ۹۰۰۰ سال فرهنگ و مدنیت بوده و مردم خلاق و ایده پردازی را داراست که توان ارائه برترین طرح و ایده‌ها را دارند از کلیه ایده پردازان دعوت می‌کنم به منظور بیان این ایده‌ها و ایجاد رقابتی سالم در جشنواره نامبرده شرکت کنند.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نظرآباد در ادامه با تاکید بر اهمیت خودکفایی ملی گفت: قطعا با توجه به ارائه طرح و برنامه‌های نوین و خلاق و ایده‌های جدید در گام‌های میهن عزیزمان ایران برای رسیدن هرچه بیشتر به خودکفایی ملی سهیم خواهیم بود.

او افزود: پس در نتیجه این مهم وظیفه همه ما به ویژه نوجوانان و جوانان نظرآبادی است تا با همت و تلاشی مضاعف در راه رسیدن به ایرانی آبادتر قدم برداشته و تلاش کنند با کسب موفقیت‌های بسیار، افزون بر معرفی شایسته‌تر این شهرستان در سطح استان و کشور، ایران عزیزمان را نیز در سطح جهان مطرح کنند.

انتهای پیام/د.خ

جشنواره ایده ها، گامی برای رونق کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.