مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان گفت: عملیات استانداردسازی مراکز اقامتی استان با همکاری شرکت مجری طرح آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  سید امین قاسمی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با اعلام آغاز طرح تطبیق استاندارد‌های کیفیت خدمات گردشگری، کلیه مراکز اقامتی و تفریحی سطح استان شامل این طرح بوده و طی بازدید‌های دوره‌ای که از این مراکز به عمل می‌آید، مراکز اقامتی – تفریحی موظف به اجرای استاندارد‌های تعریف شده خواهند شد.

او تصریح کرد: این طرح به‌منظور اجرای رسیدن مراکز اقامتی استان به استاندارد‌های جهانی انجام می‌شود و شرکت مطالعات گردشگری پاسارگاد به‌عنوان مجری طرح، با هدف بهره‌گیری از جدیدترین روش‌های روز و کارشناسان خبره عملیات استانداردسازی اماکن و مراکز اقامتی را بر عهده می‌گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان خاطرنشان کرد: در گام نخست اجرای این طرح تعداد ۱۱ مهمان‌پذیر، ۲۴ هتل و یک هتل آپارتمان ضمن عقد قرارداد با شرکت مذکور فعالیت‌های خود را در راستای استانداردسازی و ارتقاء کیفیت و کمیت خدمات گردشگری شروع کرده‌اند.

قاسمی اضافه کرد: با اجرای دقیق و کامل طرح استانداردسازی، واحد‌ها و مراکز اقامتی که حدنصاب‌ها را دریافت کنند مشمول اخذ گواهینامه استاندارد می‌شوند و برای ادامه فعالیت مشکلی نخواهند داشت.

انتهای پیام/د

عملیات استانداردسازی مراکز اقامتی لرستان آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.