تیم‌های والیبال سایپا تهران و کاله مازندران امروز به مصاف هم رفتند.

به گزاش  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های والیبال کاله مازندران و سایپا تهران در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۷ در سالن هیات والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند. ۲ تیم از تیم‌های نیمه بالای جدول رده بندی بودند که در این بازی نیاز به برد داشتند.

ست اول

شاگردان شهنازی بازی را خیلی خوب آغاز کردند و توانستند از حریفشان چند امتیاز بگیرند، اما در ادامه بازی در اختیاز تیم کاله بود و آن‌ها توانستند از حریفشان پیشی بگیرند بازی سپس در ادامه نزدیک و حساس دنبال شد و برای دقایقی برابر بود در ادامه، اما شاگردان عطایی به خوبی کنترل بازی را در اختیار گرفتند و توانستند تیم برتر میدان باشند. این برتری در ادامه هم حفظ شد و در نهایت این کاله بود که توانست با نتیجه ۲۵ - ۲۰ برنده ست نخست بازی باشد.

ست دوم

بازی در ست دوم با درخشش شاگردان شهنازی در سایپا آغاز شد آن‌ها به خوبی بازی را کنترل کردند و توانستند شرایط خوبی به وجود بیاورند البته در ادامه درخشش بازیکنانی، چون امیر حسین اسفندیار بازی را به سود تیم میهمان بازگرداند و در حالی که سایپا تا پیش از امتیاز ۱۰ پیش بود بازی را عقب افتاد. در ادامه، اما شاگردان عطایی به خوئبی به جریان بازی بازگشتند و توانستند از حریفشان پیش بیافتند آن‌ها خیلی زود به امتیاز ۱۶ رسیدند و پ س از آن هم این برتری را حفظ کردند و در نهایت با نتیجه ۲۵ - ۱۸ برنده شدند.


بیشتر بخوانید: پیروزی سخت شهرداری‌ها برابر حریفان


ست سوم

بازی ۲ تیم در ست سوم با حساسیت بالایی آغاز شد. هر ۲ تیم شروع خوبی داشتند، اما شاگردان عطایی بهتر بودند و توانستند بازی را به خوبی کنترل کنند. آن‌ها همان ابتدا در دفاع و سرویس بهتر بودند و جریان بازی را بدون دردسر کنترل کردند. البته در ادامه دفاع سایپایی‌ها بهتر شد و این شاگردان شهنازی بودند که به خوبی جریان بازی را کنترل می‌کردند. بازی تقریبا تا میانه‌های کار برابر بود، اما در ادامه این تیم میزبان یعنی سایپا بود که با دفاع بهتر و همچنین ضربات قدراتی امتیاز می‌گرفت. بازی در نهایت و در پایان این ست با نتیجه ۲۵ - ۱۷ به سود سایپا به پایان رسید.

ست چهارم

بازی در ست چهارم بیشتر در اختیار سایپایی‌ها بود. آن‌ها در ابتدای کار بهتر بودند و با نمایش خوبشان حریف را برای دقایقی با مشکل جدی رو به رو کرده بودند. از ان جایی که این ست برای هر ۲ تیم از اهیمت بالایی برخوردار بود بار‌ها رالی‌های جذاتبی را رقم زد. شاگردان شهنازی در دفاع و ضربه آخر خوب بودند و همین کافی بود تا آن‌ها بازی را در اختیار داشته باشند برتی سایپایی‌ها تا میانه‌های ست ادامه داشت، اما در ادامه این کاله بود که توانست فاصله را کمتر کند مربیان در این زمان از وقت‌های استراحتشان استفاده می‌کردند تا شرایط را بهتر کنترل کنند. دریافت‌های خوب و ضربات محکم از کاله ای‌ها در ادامه کار شرایط را سخت کرد در ادامه و در حالی که نتیجه بازی ۲۰ - ۱۸ به سود سایپا بود اتفاق مشکوکی رخ داد که داور امتیاز آن را به تیم میهمان داد و همین موجب عصبانیت بازیکنان و کادر سایپا شد. پس از آن، اما دفاع خوب نارنجی پوشان شرایط را به سود سایپا برگرداند. در ادامه هم روند خوب سایپایی‌ها ادامه داشت و آن‌ها در نهایت با نتیجه ۲۵-۲۱ برنده این ست و در مجموع ۳-۱ برنده این مسابقه شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر والیبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار