مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تصمیم گیری در باره آنفولانزا و تعطیلی مدارس به عهده مدیریت بحران استان است و تاکنون چنین موضوعی به ما اعلام نشده است.

امید سلاجقه مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، درباره احتمال تعطیلی مدارس در پی شیوع بیماری آنفولانزا گفت: تصمیم گیری در این باره به عهده مدیریت بحران استان است و تاکنون چنین موضوعی به ما اعلام نشده است.

سلاجقه با بیان اینکه در صورتی که قرار باشد مدارس تعطیل شود به صورت رسمی اطلاع رسانی خواهد شد، افزود: والدین دانش آموزان در صورت بروز علائم آنفولانزا در فرزندانشان، از فرستادن آن‌ها به مدرسه خودداری کنند تا فرزند آن‌ها بهبودی کامل پیدا کند.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: معلمان مدارس نیز با مشاهده علائم بیماری آنفولانزا در دانش آموزان، آن‌ها را به منزل بفرستند.

از ابتدای شهریور تا کنون هزار و ۲۸۷ نفر بیمار مبتلا به بیماری تنفسی در استان کرمان بستری شده اند که از این تعداد ۹۳ مورد ابتلا به آنفولانزا به صورت قطعی شناسایی  و ۹ بیمار مبتلا به ویروس آنفولانزا در استان کرمان فوت شده اند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عسکری
۰۲:۴۱ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
رییس محترم ستاد بحران و آموزش و پرورش تو رو جان بچه های خودتون به فکر بچه های ما تو کلاسای40 نفری باشین. بچه ی من فقط 8سالشه.مشکل ضعف سیستم ایمنی داره.نمیتونم که نفرستمش مدرسه معلم درسشو میده و السلام.
آخرین اخبار