مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: افرادی که متقاضی دریافت یارانه معیشتی هستند تا ۲۰ آذر ماه جاری می‌توانند به سایت hemayat.mcls.gov.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان مهرداد جهاندیده اظهار داشت: در اولین مرحله پرداخت یارانه معیشتی ۵۸۴ هزار و ۶۸۹ خانوار معادل ۸۲ درصد جمعیت یارانه بگیر استان بسته معیشتی دریافت کردند.

او افزود: کسانی که تاکنون از طریق سامانه #۶۳۹۶* موفق به ثبت درخواست برای دریافت یارانه معیشتی نشده اند تا ۲۰ آذر ماه می‌توانند با مراجعه به سایت hemayat.mcls.gov.ir و وارد کردن کد ملی سرپرست خانوار و شماره حساب یارانه خود فرم اطلاعات مربوط به یارانه معیشتی را پر کنند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به اینکه شماره گیری با کد دستوری #۶۳۶۹* نیز به حداقل رسیده است، طبق اعلام قبلی، امروز سه شنبه ۱۲ آذرآخرین فرصت شماره گیری با این کد دستوری است و درصورت نیاز و ایجاد تقاضا هفته آینده نیز فرصتی برای سرپرستان خانواری که ازاین کد دستوری استفاده نکرده اند فراهم می‌شود.

جهاندیده با بیان اینکه تعداد زیادی از سرپرستان خانوار برای دریافت بسته حمایت معیشتی کد رهگیری دریافت کرده اند، خاطر نشان کرد: آن دسته از افرادی که کد رهگیری دریافت نکرده اند ظرف امروز و فردا این کد را دریافت خواهند کرد و در این مورد جای هیچ گونه نگرانی نیست.

انتهای پیام/گ

دریافت یارانه معیشتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار