برگزاری ۵۲ گفتمان دینی درمدارس سقز

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقزگفت: امسال ۵۲ گفتمان دینی با حضور سه مدرس غیربومی در سقز برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت الاسلام برومند با اشاره به اینکه امسال ۵۲ گفتمان دینی با حضور سه مدرس غیربومی در سقز برگزار شد و مورد استقبال دانش‌آموزان قرار گرفت.

وی افزود: این گفتمان‌ها به میزبانی ۱۴ مدرسه شهرستان، ویژه دانش‌آموزان مقاطع دوره اول و دوم متوسطه برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز با اشاره به اینکه سال گذشته یک‌هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز در این گفتمان‌های دینی مشارکت کردند و بیش از ۲۰۰ گفتمان دینی در مدارس استان برگزار شد.

حجت الاسلام برومند بیان کرد: امسال نیز در مناسبت‌های مختلف ایام سال گفتمان‌های دینی با موضوعات مختلف و مناسبتی برای دانش‌آموزان برگزار می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز گفت: 50 خانه قرآنی شهری و روستایی برای آموزش رده های مختلف سنی و بیش از ۴۰ کانون فرهنگی و تبلیغی در این شهرستان مشغول فعالیت هستند.

حجت الاسلام برومند رازیانی ضمن اینکه ۴۰ مبشر فرهنگی در مناطق شهری و روستایی سقز به اقامه نماز و راهنمایی مردم مشغول فعالیت هستند،گفت: جوانان تحصیلکرده سقزی نیز در کانون ها در زمینه آسیب های اجتماعی، روانشناسی، علوم قرآن مشغول تدریس هستند.

وی تاکید کرد: این اداره آمادگی خود را برای یاری و کمک به ادارات و ارگان‌ها و مردم علاقه‌مند به کار فرهنگی و تبلیغ دینی اعلام و از برگزاری هرگونه مراسم دینی و عرفانی استقبال می کند.

حجت الاسلام رازیانی با بیان اینکه اجلاسیه نماز دانش آموزی در راستای ترویج و فرهنگ اقامه نماز پیشگام و جز ادارات برتر این حوزه بوده و از ۵ کانون هم تقدیر شد، افزود: در همین راستا دوره تربیت معلم سطح ۱ و ۲ را با شرکت ۱۵۰ نفر در سقز برگزار کردیم.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.