آرمین هادی پور ملی پوش تکواندو کشورمان در رقابت‌های گرند پری از کسب مدال بازماند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، فینال مسابقات گرندپری ۲۰۱۹ از روز گذتشه (جمعه – ۱۵ آذرماه) با حضور ۱۶ تکواندوکار برتر جهان در هر ۴ وزن المپیکی مردان و زنان و در مجموعه ورزشی "دینامو" مسکو آغاز شد و امروز به پایان می‌رسد.

آرمین هادی‌پور در وزن ۵۸- کیلوگرم در نخستین مبارزه " مصطفی کاما" از سنگال، دارنده مدال برنز بازی‌های آفریقا ۲۰۱۹ و نایب قهرمانی آفریقا ۲۰۱۸ را با نتیجه ۱۸ بر ۴ از پیش‌رو برداشت؛ سپس به مصاف "روی براگانکا" از پرتغال دارنده مدال برنز قهرمانی جهان ۲۰۱۹، نقره بازی‌های یونیورسیاد ۲۰۱۷، قهرمانی اروپا ۲۰۱۶ و ... رفت و ۱۴ بر ۲ به برتری رسید.

آرمین در مرحله نیمه نهایی با "جون جانگ" از کره جنوبی قهرمان جهان ۲۰۱۹، قهرمان گرنداسلم ۲۰۱۸، قهرمان ۳ دوره گرندپری ۲۰۱۹، قهرمان آسیا ۲۰۱۸ و ... مبارزه کرد و ۲۱ بر ۱۱ نتیجه را واگذار کرد.


بیشتر بخوانید: راهیابی هوگوپوشان کشورمان به نیمه نهایی گرند پری/ هادی پور المپیکی شد


آرمین در دیدار رده بندی برابر"گئورگی پوپوف" روس نایب قهرمان جهان ۲۰۱۹ و قهرمان بازی‌های المپیک جوانان ۲۰۱۸ نتیجه را ۱۵ بر ۱۱ واگذار کرد و از کسب مدال بازماند.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربی است.

رقابت‌های فینال گرندپری ۸G است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۸۰، ۴۸ و ۲۸.۸۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد. همچنین ۶۰۰۰، ۳۰۰۰ و ۱۰۰۰ دلار جایزه نقدی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تکواندو ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار