خجسته پور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

جوانگرایی یعنی بهره بردن کشور از جوان متخصص و با تجربه/حزب در توانمند سازی جوانان کاربرد دارد

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین گفت: جوانگرایی به معنای بهره گیری کشور از جوان متخصص و با تجربه است.

جوانگرایی یعنی بهره بردن کشور از جوان متخصص و با تجربه/حزب در توانمند سازی جوانان کاربرد داردعلیرضا خجسته‌پور قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین در گفت‌وگو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به مطرح شدن مسئله جوانگرایی در ثبت نام انتخابات دوره  یازدهم مجلس شورای اسلامی گفت: منظور از جوانگرایی سپردن مسئولیت به افراد بی تجربه نبوده و این مسئله با موضوع جوانگرایی متفاوت است.

او افزود: طرح جوانگرایی به معنای استفاده و بهره‌گیری کشور از جوانان متخصص و با تجربه است. کلمه جوان لزوما به معنای این نیست که شخص تجربه ای ندارد  و جوانان زیادی  وجود دارند که تجربه  زیاد و مسئولیت های مختلف داشتند و توانایی اینکه بر کرسی های تصمیم گیری بنشینند را داشته اند. 

خجسته پور با بیان اینکه باید از ابتدای انقلاب روی موضوع تغییر نسلی کار می‌کردیم, تصریح کرد: موضوع جانشین نسلی و تغییر نسلی فراموش شده است و امروز باید حداقل یک سوم کرسی‌های مجلس شورای اسلامی به  نیروهای نسل جدیدتر تعلق گیرد تا یک مجلس جوان باتجربه داشته باشیم و با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب به نظر می‌رسد موضوع جوانگرایی سرعت بیشتری خواهد گرفت. 


بیشتر بخوانید: مردم تهران به سرلیستی قالیباف اقبال دارند/ اصلاح طلبان به دلیل شرمندگی از عملکرد خود نیامدند


قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به نقش احزاب در جوانگرایی تأکید کرد: نقش احزاب در موضوع تغییر نسل و جوانگرایی مدیریتی مهم است چرا که وقتی یک جوان وارد حزب شده و در حزب پله پله بالا آمده و رشد می‌کند و پس از اینکه توانایی‌های خود را نشان داد به مسئولیت‌های بالاتری دست پیدا می‌کند. 

خجسته پور در پایان گفت: حزب با تربیت, توانمندسازی و کادرسازی جوانان  متخصص و با تجربه در رسیدن آنها به مسئولیت‌های بالاتر کاربرد دارد. 

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار