بازیکن تیم فوتبال سایپا گفت: اشتباهاتی به صورت انفرادی داریم که امیدوارم نوار ناکامی‌های خود را در بازی‌های بعدی قطع کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روزبه شاه علی دوست بازیکن تیم فوتبال سایپا درباره شکست این تیم برابر تیم پرسپولیس اظهار کرد: بله  ۴، ۵ هفته است که فوتبال قابل قبولی انجام می‌دهیم، اما متاسفانه  نتیجه نمی‌گیریم.  

شاه علی دوست بیان کرد: ما با تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی بازی کردیم و  چنین گلی را بیرانوند  از تیم ما دریافت کرد، اما نمی‌دانم شانس با ما یار نبود و توپ یک لحظه چرخید و گل خوردیم. در بازی قبلی هم به صورت انفرادی اشتباهاتی داشتیم و امیدوارم نوار ناکامی‌های خود را در بازی‌های بعدی قطع کنیم. به هر حال مشکلات ما به تمرکز بازیکنان برمی گردد و باید هر چه سریعتر این روند را تغییر بدهیم.  

او درباره اینکه سایپا تیم جوانی است، بیان کرد: تیم ما جوان است، اما باشگاه تدابیری برای نیم فصل اول دارد و تیم تقویت می‌شود. البته صادقی صحبت‌های خوبی مطرح کرد و امیدوارم جوانان قدر این موقعیت بدانند، چون فلسفه جوانگرایی زیر سئوال می‌رود. بازیکنان جوان بازی‌های خوبی انجام می‌دهد و نتیجه نکرفتن تیم ما مقصرش فقط جوانان نیستند. امیدوارم  ناکامی مان را بتوانیم جبران کنیم و نتایج بهتری بگیریم.  


بیشتر بخوانید: صادقی: بازیکنان مان برای دیدار با پرسپولیس انگیزه دارند/ در نیم فصل سایپا را تقویت می‌کنیم


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار