وزیر ورزش و جوانان گفت: مهدی تاج هم تدابیری درباره برگزاری بازی‌ها و در اختیار بودن بازیکنان به کار می‌گیرد تا دست مربیان تیم ملی امید خالی نماند.

سلطانی فر: تاج برای خالی نماندن دست کادرفنی تیم امید تدبیر کند/ اختیار انتخاب برانکو با فدراسیون فوتبال استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان درباره ارزیابی اش از آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال امید ایران بیان کرد: با توجه به حضور علی پروین در تمرین تیم ملی امید، یاد خاطره‌ای افتادم. المپیک ۱۹۷۶ مونترئال آخرین دوره‌ای بود که در این رقابت‌ها شرکت کردیم. در آن مسابقات با لهستان بازی داشتیم و حریف با تیمی که در جام جهانی ۱۹۷۴ سوم شده بود به مصاف ایران آمد. ستارگانی مانند ادو لاتک و یارماخ در آن تیم لهستان حضور داشتند. گل اول آن بازی را علی پروین از پشت ۱۸ قدم وارد دروازه حریف کرد، اما در نهایت سه بر ۲ باختیم.

به استیلی و بازیکنان تیم امید امیدواریم

او افزود: تیم لهستان خیلی روپا بود، اما نتایج خوبی کسب کردیم. هرچند در آن زمان تیم بزرگسالان در رقابت‌های المپیک شرکت می‌کرد، اما پس از آن دوره ۴۴ سال می‌گذرد و تاکنون به المپیک نرفته ایم. در هر صورت با وجود تلاش تمام روسای فدراسیون و مسئولان ورزشی این تیم نتوانسته به المپیک برود. البته امسال خیلی به بچه‌های مان و حمید استیلی امیدواریم تا بتوانیم بار دیگر به المپیک صعود کنیم. امیدواریم در آن رقابت‌ها هم بتوانیم نتایجی که در شان فوتبال، کشور و مردم ایران است به دست آوریم.

تاج برای خالی نماندن دست کادرفنی تیم امید باید تدابیری به کار بگیرد

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: با توجه به گزارش‌هایی که برای ما ارسال می‌شود و اظهارنظر کارشناسانی مانند پروین، کلانی و زرینچه به شخصه امیدوار هستم این تیم به المپیک برود. ما هم تمام تلاش مان را انجام می‌دهیم. اکنون هم قرار است با اعضای کادرفنی، رئیس فدراسیون و رئیس کمیته ملی المپیک جلسه‌ای تشکیل بدهیم و مشکلاتی که درباره تدارکات، پشتیبانی و تامین منابع مالی وجود دارد، رفع کنیم. خود مهدی تاج هم تدابیری درباره برگزاری بازی‌ها و در اختیار بودن بازیکنان به کار می‌گیرد تا دست مربیان تیم ملی امید خالی نماند. امیدواریم پس از ۴۴ سال تیم ملی زیر ۲۳ سال مان را بین تیم‌های حاضر در رشته فوتبال المپیک ۲۰۲۰ توکیو داشته باشیم.

باید با تدارک  خوب و تامین منابع مختلف بهترین شرایط را برای تیم امید ایجاد کنیم

سلطانی فر افزود: طبق آنالیز‌هایی که انجام شده تک تک بازیکنان تیم امید، بچه‌های خوب، باانگیزه و توانمندی هستند. این تیم کادرفنی خوبی هم دارد. حمید استیلی از بزرگان فوتبال کشورمان و توانمند است. فکر می‌کنم همه عوامل دست به دست هم می‌دهد تا این مهم محقق شود. فکر نمی‌کنم نکته دیگری مانده باشد. اکنون هم تمام تلاش مان را انجام می‌دهیم تا بهترین شرایط فراهم شود. کادرفنی تیم ملی امید همه افراد باتجربه و افتخارآفرینی هستند. فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هم پشتیبانی‌ها و هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهند. باید با تدارک خوب و تامین منابع مختلف بهترین شرایط را برای تیم امید ایجاد کنیم تا این تیم امیدوارانه به مصاف حریفان بزرگ و پرانگیزه اش برود.

هواداران استقلال چند روز صبر کنند

او درباره تکلیف هیات مدیره استقلال و انتخاب مدیرعامل این باشگاه گفت: درباره این مسائل در آینده تصمیم می‌گیریم. فقط هواداران استقلال چند روز صبر کنند.


بیشتر بخوانید: استیلی گلایه هایش را به گوش وزیر ورزش و جوانان رساند


مسئولان فدراسیون برای رفع مشکل ویلموتس با جدیت تلاش می‌کنند

وزیر ورزش و جوانان درباره آخرین وضعیت فسخ قرارداد مارک ویلموتس اظهار داشت: این مسائل با فدراسیون فوتبال است و مسئولان محترم این فدراسیون با جدیت تلاش می‌کنند تا مشکل ویلموتس حل شود.

سلطانی فر درباره احتمال انتخاب برانکو ایوانکوویچ از سوی مسئولان فدراسیون بیان کرد: اختیار این موضوع با فدراسیون است.

او درباره زمان برگشت آندره آ استراماچونی گفت: امیدوارم او برگردد. همه تلاش‌مان را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار