مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: پنجمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در شهر دوشنبه تاجیکستان برگزار می‌شود.

پنجمین نمایشگاه اختصاصی ایران در تاجیکستان برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سعید صیفی مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد، گفت: به منظور گسترش روابط تجاری و اقتصادی و شناسایی بازار هدف بین ایران و تاجیکستان، پنجمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در شهر دوشنبه برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: نمایشگاه بین المللی مشهد به عنوان بزرگترین مرکز نمایشگاهی شرق کشور، از سال‌های گذشته گسترش تبادلات تجاری با سایر کشور‌ها را در دستور کار خود قرار داده و به همین منظور به دلیل پیوند عمیقی که بین ملت‌های ایران و تاجیکستان به لحاظ زبان، خصوصیات فرهنگی، ادبیات و پیشینه تاریخی مشترک وجود دارد، پس از ٤ سال با رایزنی‌های گسترده و با توجه به شرایط تحریم‌ها این نمایشگاه در شهر دوشنبه برگزار خواهد شد.

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد با اشاره به تلاش‌های نمایشگاه بین المللی مشهد در توسعه کمی و کیفی نمایشگاه‌های خارجی، گفت: اهمیت توسعه صادرات و افزایش سهم تولیدات داخلی از بازار‌های دنیا یک ضرورت است و برگزاری نمایشگاه‌های خارجی بهترین فرصت برای توسعه روابط و ارتباطات اقتصادی ایران با دیگر کشور‌ها را فراهم می‌سازد.

صیفی افزود: این نمایشگاه ٣٠ آذر الی ٣دی ماه امسال با حضور ٤١شرکت ایرانی که در زمینه‌های صنایع غذایی، بهداشتی، درمانی، بخش‌های مختلف تولیدی، ماشین آلات کشاورزی، مصالح ساختمان فعالیت می‌کنند، برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.