فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) گفت:قرارگاه خاتم بهترین تجهیزات و امکانات ساخت مترو را دارد و رکوردهای خوبی در سرعت و کیفیت حفاری داشته است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا عصر دیروز در دیدار با شهردار اصفهان با اشاره به مسؤولیت این قرارگاه در بخشی از خط دو قطار شهری اصفهان اظهار داشت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا تاکنون ۸۰۰ کیلومتر تونل در پروژه‌های عمرانی سراسر کشور کار کرده است.

او افزود: قرارگاه خاتم بهترین تجهیزات و امکانات ساخت مترو را دارد و رکورد‌های خوبی در سرعت و کیفیت حفاری داشته است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا خطاب به شهردار اصفهان تأکید کرد: اگر از لحاظ حل مشکلات شهری و تأمین منابع مالی کمک کنید، می‌توانیم در زمان کوتاه پروژه خود در خط دو متروی اصفهان را به اتمام برسانیم.

محمد با اشاره به تجارب این قرارگاه اظهار داشت: قرارگاه در احداث تقاطع‌های غیرهمسطح تجارب بسیار خوبی در کلانشهر‌ها دارد و در صورت نیاز می‌توانیم در این حوزه کمک کنیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا با اعلام آمادگی برای فعالیت در حوزه تراموا اظهار کرد: مطالعات طرح تراموای اصفهان مطابق با تفاهم‌نامه امضا شده، شروع شده است.

او افزود: طبق تفاهم‌نامه برای طرح مطالعاتی تراموای اصفهان ۴ ماه فرصت داریم، اما با توجه سرعتی که پروژه در حال انجام است، احتمالا زودتر به نتیجه خواهیم رسید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار