تشکیل هیات موسس انجمن حرفه‌ای گردشگری سلامت استان فارس

اعضای هیات موسس انجمن حرفه‌ای گردشگری سلامت فارس در جلسه‌ای با دبیر شورای عالی گردشگری سلامت وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری انتخاب شد.

تشکیل هیات موسس انجمن حرفه‌ای گردشگری سلامت استان فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس اعلام کرد: در جلسه امروز شنبه ۳۰ آذرماه ۹۸ با حضور امین حقیقت دبیر شورای عالی گردشگری سلامت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مدیران عامل آژانس‌های گردشگری فعال استان، در حوزه گردشگری سلامت و مصیب امیری مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس؛ در رای گیری انجام شده، اعضای هیات موسس انجمن حرفه‌ای گردشگری سلامت استان انتخاب شد.

بنا بر این گزارش؛ ﮔﺮدﺷﮕﺮی ﺳﻼﻣﺖ و ﺗﻮرﯾﺴﻢدرﻣﺎﻧﯽ ﯾﮑﯽ از ﺣﻮزه‌هاﯾﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ می‌تواند ﻧﻘش بسزایی در ﺟﻬﺖ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﮔﺮدﺷﮕﺮی اﯾﻔﺎ کند و داﻣﻨﻪای ﺑﺴﯿﺎر گسترده را ﺷﺎﻣﻞ ﻣﯽﺷﻮد. بر این اساس، از آنجا که شیراز همواره به عنوان قطب پزشکی جنوب کشور و خاورمیانه مطرح بوده و از سال‌های گذشته نیز بسیاری از هموطنان و بیماران کشور‌های حوزه خلیج فارس برای درمان به این شهر مراجعه می‌کرده‌اند، ضرورت تشکیل یک انجمن حرفه‌ای در این حوزه مشهود بوده است.

به همین جهت با توجه به جلسه انتخاب اعضای هیات مدیره انجمن حرفه‌ای گردشگری سلامت کشور در ۴ دی ماه ۹۸ در سالن آمفی وزارت میراث فرهنگی، اعضای هیات موسس انجمن حرفه‌ای گردشگری سلامت استان فارس مشخص شد تا این اعضا دو نفر نماینده برای حضور در انجمن حرفه‌ای کشور انتخاب کند و پس از آن نیز اعضای هیات مدیره تشکل گردشگری سلامت استان برگزیده و مطالبات این حوزه را پیگیری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.